Toon posts:

[HP director] mist functies onder Windows 2003 *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb me onlangs een hp psc 1215 aangeschaft...
heb die op mijn windows 2003 enterprise geinstalleerd

om foto's enzo in te scannen en te printen werkt ie perfect , om te printen ook

maar een vriend van mij kan een geschreven document inscannen als tekstdocument(wel met hp scanjet 3500C), maar zijn HP director is veel uitgebreider waarin ie ook opties kan kiezen, ik kan enkel kiezen tussen online hulp en men prog te starten :( (waarin ik ook al niets vindt) ,ik ben een held in google, maar nu vindt ik echt niets,drivers van de site heb ik ook al geprobeerd, lukt ook niet, weet iemand raad met dit probleem?

mvg

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Uhmz, dit is Non-Windows Operating Systems ??? En dit hoort dus in Software Algemeen

btw grote kans dat ie daar dichtgaat ;)

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07 14:09

Padvinder

doet z'n best

http://h10010.www1.hp.com...13005-339847-8322659.html
Minimum systeemeisen:
Windows: Intel Pentium® III, Celeron® of compatibele processor; Microsoft® Windows® 98, 98 SE, 2000, Me, XP; 128 Mb RAM of meer; 600 Mb vrije schijfruimte. Alle systemen: Cd-rom drive, vrije USB-poort, Internet-toegang en geluidskaart aanbevolen, Microsoft® Internet Explorer® 5.0 of hoger en Adobe® Acrobat® 4 of hoger aanbevolen, voor scannen in full-color is 50 Mb extra vrije schijfruimte nodig.
Dus geen Windows 2003... lijkt me dat daar je probleem ligt. Verder hebben de scanners van HP vaak betere functies dan die All-in-one dingen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Wind dozen ken ik niet, of het is bedoeld als kinderachtige verbastering? 8)7
Oftrewel: titeledit, noem het liever bij de naam. Naast het feit dat je serieuzer wordt genomen, maakt het het ook nog eens beter te vinden in de search ;)

Maar goed, andere versie nummers (welke)? Uitgeklede OEM versie? Misschien het OS die dat doet? Andere mogelijkheden in de hardware? Check de specs.

OCR kan je trouwens natuurlijk ook met losse (betere?) pakketten doen :Y)

edit:

Aha. Zie hierboven dus.

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 31-08-2004 11:15 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
nui ik heb niet echt zin om me xp pro of iets anders trug te installeren op me systeem(vroeger al heel veel problemen mee gehad) en een dual boot enkel om te scannen nee hoor

mr kzal wel effe zoeken naar goede nl OCR software,kent iemand namen?

offtopic:
@ F_J_K
d.i. idd een kinderachtige verbastering ;) kwestie van beetje anderes te zijn dan alpmr te moeten zeggen "windows" :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 14:17 ]

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07 14:09

Padvinder

doet z'n best

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 14:14:
nui ik heb niet echt zin om me xp pro of iets anders trug te installeren op me systeem(vroeger al heel veel problemen mee gehad) en een dual boot enkel om te scannen nee hoor

mr kzal wel effe zoeken naar goede nl OCR software,kent iemand namen?

offtopic:
@ F_J_K
d.i. idd een kinderachtige verbastering ;) kwestie van beetje anderes te zijn dan alpmr te moeten zeggen "windows" :Y)

Typen is ook een kunst :|

Anyway: voor OCR software...
http://www.download.com/3120-20-0.html?qt=ocr&tg=dl-20

[ Voor 6% gewijzigd door Padvinder op 31-08-2004 16:50 ]

Pagina: 1