Waar herc MX retail bios?

Pagina: 1
Acties:

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:47
weet iemand waar ik een hercules GF2 MX retail bios kan downen?

En kan iemand mij een kleine handleiding geven, hoe ik deze moet flashen?

THX!

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Bestaat niet. Er zijn maar 4 bioss-versies uitgekomen voor de MX. Je hebt nu V 3.11.00.04.00 als het goed is. Andere versies en wat info kun je vinden op http://zoiah.m3dzone.com/

De mijne geeft ook een naampje bij het booten, maar da's niet meer dan een beetje tekst wat weergegeven wordt. de functionaliteit van de bios is onverandert hoor :)

• Lynx
Ik heb begrepen dat als je een OEM een retail bios geeft hij standaard op 175/183 gaat lopen. Dit leek mij el de moeite dus als iemand mij kan helpen, graag.

Verwijderd

Je kan toch ook gewoon via powerstrip overklokken? Dan kom je veel verder.

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Gebruik dan de CoolBits reg. Of anders Powerstrip ja, maar CoolBits vinnik wat beter. CoolBits vind je hier

Coolbits voegt een tabblad aan je drivers toe: display properties->settings->advanced->geforce 2MX->additional properties->hardware options. Vakje aanvinken, reboot, klokken maar.

• Lynx
ja die heb ik al, ik sleep al de max uit mijn systeem maar het leek me wel leuk om er dan ook maar een retail bios in te zetten, plus dat sommige zeggen dattie dan verder te oc'en is >:) .

• printerman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-07 15:35
Er is al een nieuwere versie en wel 3.11.00.08.00. Deze is te downloaden van de Hercules site, maar staat ook etc op tweakers.net

• Lynx
En die staat er al in.

Ik zal het nog een keer vragen.

Ik wil specifiek een hercules geforce 2 MX retail bios waardoor mijn memory clocksnelheid van 166 naar 183 gaat(standaard dus).

THX
Pagina: 1