Ik defragmenteer regelmatig mijn pc op alle stations om mijn computer geordend te houden. Ik krijg nu elke keer een melding van schijfdefragmentatie de melding:
schijfdefragmentatie heeft vastgesteld dat het uitvoeren van chkdsk is gepland op het schijf C:/
Voer chkdsk /f uit
Nu wil ik dit uitvoeren mar dan krijg ik de melding:
Het type bestandsysteem is NTFS
Kan actieve station niet vergrendelen.
Kan chkdsk niet uitvoeren omdat het volume door een ander proces wordt gebruikt. wilt u dat de volume wordt gecontroleerd zodra windows opnieuw is gestart? (Y/N)
Dan doe ik Y, maar dan doet ie niks als de comp is opstart en hij geeft dan weer de zelfde fout aan bij schijfdefragmentatie.
als ik chkdsk /c doe, dan doorloopt chkdsk, maar dan blijft hij dezelfde fout geven bij schijfdefragmentatie.
Wat kan ik hieraan doen.
schijfdefragmentatie heeft vastgesteld dat het uitvoeren van chkdsk is gepland op het schijf C:/
Voer chkdsk /f uit
Nu wil ik dit uitvoeren mar dan krijg ik de melding:
Het type bestandsysteem is NTFS
Kan actieve station niet vergrendelen.
Kan chkdsk niet uitvoeren omdat het volume door een ander proces wordt gebruikt. wilt u dat de volume wordt gecontroleerd zodra windows opnieuw is gestart? (Y/N)
Dan doe ik Y, maar dan doet ie niks als de comp is opstart en hij geeft dan weer de zelfde fout aan bij schijfdefragmentatie.
als ik chkdsk /c doe, dan doorloopt chkdsk, maar dan blijft hij dezelfde fout geven bij schijfdefragmentatie.
Wat kan ik hieraan doen.