Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 16:43
Ik maak gebruik van de agenda op de Nokia 6610. In principe werkt dat heel relaxt maar ik zit toch met een probleem. Ik sync de agenda met de items van Outlook via een IRDA device. Dat werkt ook allemaal ok, maar om 1 of andere reden onthoudt de nokia een boel agendapunten die ik in Outlook er allang uitgegooid heb.
Bij de instellingen van Nokia Data Suite's syncronizer heb ik al ingesteld dat de telefoon alleen naar Outlook mag luisteren, maar dat helpt geen reet.

Ook met de Nokia Data Suite's Content Copier krijg ik de data er niet uit. Indien ik daarbij kies voor verijderen agenda punten begint deze heel even met het verwijderen maar direct daarna valt het beeld van de GSM op zwart en stopt de nokia zelf de wireless link. De Data Suite geeft dan een melding dat de link is verbroken.

Hoe krijg ik toch mijn agenda helemaal leeg, zodat ik deze daarna van een 'cleane' Outlook kan syncen?

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-11 20:22

Korakal

Up up up!

Ik kan mij herinneren dat er in eerdere PC-suites een optie 'clean hele telefoon' zat. OK, je adresboek en instellingen zijn dan ook weg, maar zo zou je in ieder geval vanaf 0 kunnen beginnen.
Ik weet alleen niet of dit nog steeds in de actuele PC-suites zit...

• Black Hawk
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-01 21:48
Met Nokia Content Copier moet het kunnen. Ik gebruik het zelf ook af en toe.
Werkwijze:
- Start Nokia Content Copier (NCC, deze geeft dan aan dat er geen telefoon in de buurt is)
- Zet de IR op je 6610 aan
- Klik in NCC op volgende
- Zet een vinkje voor Kalender
Volg de rest van de instructies op en klaar is kees
(Ik heb NCC v1.3)

Wie nooit tijd heeft, kan er niet mee omgaan.

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 16:43
Korakal schreef op 30 augustus 2004 @ 23:11:
Ik kan mij herinneren dat er in eerdere PC-suites een optie 'clean hele telefoon' zat. OK, je adresboek en instellingen zijn dan ook weg, maar zo zou je in ieder geval vanaf 0 kunnen beginnen.
Ik weet alleen niet of dit nog steeds in de actuele PC-suites zit...
Als je dat gedeelte van de content copier bedoelt: dat werkt dus helaas niet
Black Hawk schreef op 30 augustus 2004 @ 23:21:
Met Nokia Content Copier moet het kunnen. Ik gebruik het zelf ook af en toe.
Werkwijze:
- Start Nokia Content Copier (NCC, deze geeft dan aan dat er geen telefoon in de buurt is)
- Zet de IR op je 6610 aan
- Klik in NCC op volgende
- Zet een vinkje voor Kalender
Volg de rest van de instructies op en klaar is kees
(Ik heb NCC v1.3)
Hiervoor precies hetzelfde: indien ik dit probeer gaat de telefoon voor 3 seconden geheel op zwart en daarna is de infrarood verbinding verbroken en heb ik nog steeds alle gegevens in mn agenda staan.

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• Black Hawk
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-01 21:48
Kan je met je telefoonbrowser (ook uit de NPS) wel langer dan 3 sec op je telefoon 'rondsurfen'?

edit: en communiceren met andere telefoons, lukt dat wel?

[ Voor 29% gewijzigd door Black Hawk op 31-08-2004 10:12 ]

Wie nooit tijd heeft, kan er niet mee omgaan.

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11 17:15
dit probleem heb ik ook met mijn 5100

ik doe het zo je kan bij de instellingen instellen dat agenda punten die ouder zijn dan 1 dag verwijderd worden.

dit doe je vervolgens zet je de datum heeeel ver vooruit, zet je telefoon uit en weer aan en als laatste zet je de datum weer goed en alles is weg.

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Pagina: 1