Toon posts:

videokaart voor een laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
fortune kon instaleren op zn laptop (laptop:pentium celeron 677,64 mb interne geheugen en 8 mb videokaart met een 6,4 gig hd.) nou installeer ik dit spel . En meteen de eerste keer van opstarten flipt hij er al weer uit. Dus ik neem aan dat het aan de drivers ligt of de videokaart zelf, nu wil hij er een andere voor kopen , weet iemand toevallig ook of er wel snelle laptop videokaarten zijn??

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 09:00

Petuhr

FreeBSD

Een laptop videokaart kan (nog) niet vervangen worden.

Dus dat wordt of een nieuwe laptop of geen gamez spelen op dat ding!

Grtz

Verwijderd

LoL you make no sense at all :)
En wat betreft snelle videokaarten (3D) voor de laptop? Nvidia heeft de GeForce MX voor laptops, maar die kan je toch niet overzetten, zal je nieuwe laptop moeten kopen..

Verwijderd

In mijn Dell Laptop kan de vidcard wel vervangen worden! Kijk gewoon ff of er een klepje open kan.

• Petuhr

Petuhr

FreeBSD

Op donderdag 28 december 2000 13:06 schreef Tweakert het volgende:In mijn Dell Laptop kan de vidcard wel vervangen worden! Kijk gewoon ff of er een klepje open kan.
Welke Dell is dat dan?

Verwijderd

de naam weet ik zo niet meer
(zou het latitude kunnen zijn??)
Is iig een Pii450 met 128 Mb en een Ati Rage pro Hyper turbo ultra rage 8 Mb gevalletje.

Verwijderd

hahaha over buzzwords gesproken hehehe

Verwijderd

Ja ech wel
maar hij kan er dus wel uit.
der zitten verschillende kleppies die open kunnen o.a. voor interngeheugen, Li-ion accu en Cd/dvd drives en dus ook een voor de vidcard. zit met 4 van die superkleine irritante schroefjes vast maar ik heb em er een tijd geleden wel een keer uit gehaald.

(Dat deed ik omdat ie geen beeld gaf als ik windows kwam, dus ff opnieuw deringezet, ESCD etc.)

• Petuhr

Petuhr

FreeBSD

Op donderdag 28 december 2000 13:20 schreef Tweakert het volgende:Ja ech wel
maar hij kan er dus wel uit.
der zitten verschillende kleppies die open kunnen o.a. voor interngeheugen, Li-ion accu en Cd/dvd drives en dus ook een voor de vidcard. zit met 4 van die superkleine irritante schroefjes vast maar ik heb em er een tijd geleden wel een keer uit gehaald.

(Dat deed ik omdat ie geen beeld gaf als ik windows kwam, dus ff opnieuw deringezet, ESCD etc.)
Da's wel handig...

ga het niet proberen met m'n laptop :P is net 6 dagen oud :)
Pagina: 1