Toon posts:

Pinnacle PCTV Pro: PCTV 5.90 build 168 troubles onder XP SP2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag een Pinnacle PCTV Pro TV kaart gekocht. Tijdens de installatie verloopt alles soepel, op het eind vraagt de installer of ik wil restarten, ik klik dan ja, maar het systeem wil niet afsluiten omdat er nog een deel van de installer open blijft staan: Installshield Wizard, alleen de button in de taskbar, geen window o.i.d.

Als ik met m'n rechtermuisknop op de button klik zijn alle opties (move/maximize/etc) disabled. als ik dan via de taskmanager die installer (not responding) quit geeft ie de volgende error: "Remote procedure call failed"

Na het rebooten draait ie automatisch de test routines d.m.v. de PCTV Assistant, en daar geeft ie de error dat m'n software "faulty" geinstalleerd is :'(

Ik heb al even gezocht op het net en op de pinnacle site, maar daar is deze software versie nog niet eens verkrijgbaar... Op de bijgeleverde CD staat versie "5.90 Build 168"

Iemand een idee wat het probleem kan zijn? En dan ben ik natuurlijk ook benieuwd naar de workaround/oplossing voor deze ellende...