Toon posts:

[VB6]

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu op stage en ben tegen het volgende probleem aangelopen. Er moet een applicatie in Visual Basic geschreven worden, maar ik weet niet hoe ik dynamisch knoppen of andere controls aan kan maken. Ik ben echt al de hele dag bezig geweest en kan echt nix nuttigs vinden. Het moeten veel knoppen worden(hoeveel is onbekend, eigenlijk dus een dynamische array) die op een pagina geladen worden. Een simpel en goed stukje code is al genoeg, want ik begrijp de ballen niet van VB (wel c++ en php bijv.)

Ik ben de titel vergeten!!! sorry!!!!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 20:54 . Reden: Ik ben de titel vergeten!!! sorry ]

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:53

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Programming & Webscripting gaat over het programmeren van zaken en over het zelf schrijven van software. Niet om op verzoek een tutorial of voorbeeldcode voor jou te gaan schrijven. Sowieso staan we niet toe dat er hier om kant en klare code wordt gevraagd; voorbeeldapplicatie of niet.

Je zegt zelf dat je weinig begrijpt van VB6 :) Dan lijkt het me iets om eerst te beginnen met een aantal basistutorials over VB6 en daarna pas over te gaan op dynamische controls; anders volg je waarschijnlijk toch de helft van de code niet.

Sowieso een disclaimer als: "Ik ben echt al de hele dag bezig geweest en kan echt nix nuttigs vinden" doen we weinig mee. Er is altijd wel wat te vinden. Alleen wat is er niet bruikbaar? Waar heb je op gezocht? Wat heb je zelf geprobeerd?

Daarnaast: geef dan zelf ook een suggestie voor een titel als je hem vergeten bent.

In ieder geval zie ik weinig levensvatbaarheid voor dit topic, dus doe ik hem dicht :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.