Ik heb sinds paar maanden een nieuw systeem met daarin een wd 36gb raptor schijf. maar vanaf het begin geeft hij vaak de melding dat de schijf op consistentie gecontroleerd moet worden. En soms als hij dit doet verwijdert hij ook het een en ander. Maar een tijd later kapt windows er gewoon mee en zie je een zwart scherm na het laden van windows. dan is er op geen enkele manier meer op de schijf te komen. Niet met een floppy of boot (resque) cd en via de windows setup blijft hij hangen bij het controleren van schijfconfiguratie. De enige manier is via delpart de partities te verwijderen en dan weer opnieuw te beginnen. Maar dit is nu al 3 keer gebeurt en telkens was ik al mn data kwijt
.
Ik heb al met de tool van WD gecontroleerd en die gaf geen fouten. Ook heb ik de laatste bios.
Mijn andere schijf een sata 160gb maxtor die ik ook pas heb heeft dit probleem niet.
gebruik trouwens windows xp.
weet er iemand mischien een oplossing want hier word je gewoon niet vrolijk van
Ik heb al met de tool van WD gecontroleerd en die gaf geen fouten. Ook heb ik de laatste bios.
Mijn andere schijf een sata 160gb maxtor die ik ook pas heb heeft dit probleem niet.
gebruik trouwens windows xp.
weet er iemand mischien een oplossing want hier word je gewoon niet vrolijk van