Hoi Tömmchen!
Ik zie dat dit je eerste topic is op het forum, dus als eerste welkom!
Zoals je hebt gezien bestaat het forum uit een aantal subforums en heeft ieder subforum (zoals
Programming & Webscripting in dit geval) een aantal eisen. Bij ons is dat
P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic, zoals overal te vinden bovenin de topics van het forum (sticky). Een handig onderdeel daarvan is
P&W FAQ - De "quickstart", een stappenplan om een bruikbaar topic te openen.
Een van de eisen van een bruikbaar topic is dat er in de titel door middel van blokhaken staat welke taal het gaat, zodat iedereen snel kan scannen in de topiclijst waar het probleem over gaat. Daarnaast is een titel een samenvatting van je probleem; uit "Proxy Error" is in ieder geval niet het probleem te achterhalen. Daarnaast is "help" geen taal.
Verder vereisen we in
Programming & Webscripting een stuk zelfwerkzaamheid. Het is niet de bedoeling om elkaar aan het handje mee te nemen of om een complete uitleg te gaan geven; hooguit een 'schop in de goede richting'.
Van de zelfwerkzaamheid zie ik weinig terug in jouw post. Je geeft nergens aan wat je hebt gevonden en wat er niet goed aan was. Sterker nog, je dumpt alleen een link neer met de opmerking: "het werk niet".
Zonder code, etc. kunnen we weinig. Verder vraag ik me af of dit wel een programmeerprobleem is en niet een probleem met je eigen instellingen.
In ieder geval, voor dit topic zie ik weinig bestaansrecht in dit forum, vandaar dat ik hem dicht doe
Veel plezier nog op het forum
[
Voor 98% gewijzigd door
gorgi_19 op 30-08-2004 20:07
]