Toon posts:

brander wil niet branden, wel lezen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn vader belde op, zijn nieuw aangeschafte externe brander (via usb) wil niet branden, wel lezen. hij zegt dat alles is geinstalleerd zoals het moet, omdat hij door windows wordt herkend in de windows explorer. maar als hij de hardware van de drive wil bekijken via de properties, krijgt hij een foutmelding (welke weet ik niet direct)

hij zegt dat alle software is geinstalleerd, maar ook dat er niet veel bij zit aan software. en zover als ik weet is hij niet ervaren in het installeren van software. grote kans dus dat iets nog niet is geinstalleerd of niet met de juiste opties

het is een beetje lastig zo door de telefoon uitleggen, dus ik heb misschien niet het complete verhaal, maar wat is hij vergeten? wat doet hij verkeerd?

specs:
- brander: aopen 52x24x52, extern, via usb

Verwijderd

wat zijn de verdere specificaties van je systeem.. cpu/mem ..
Heb je de meest recente drivers voor je hardware geinstalleerd (lees voor mainboard/usb),
Windowsupdate uitgevoerd voor diverse fixes.. etc. etc.

Verwijderd

Topicstarter
ik ga het navragen!

Verwijderd

doet hij het misschien met een ander programma dan het geleverde progje? zo ja, herkent dat progje de fikker dan wel?

Verwijderd

Topicstarter
opgelost ... tenminste, dat denk ik. de verkoper had hem de brander aangeraden nadat mijn vader had verteld welk OS hij had ... mijn vader heeft W98, op de doos staat dat je minimaal W98SE moet hebben ... heerlijk die verkopers :(