Toon posts:

[XP] Rare kop in map program files*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb pas win xp erop gezet. Toen het erop stond keek ik in de map program files van de andere HD, ik zag dat alles nog normaal was. 10 min later keek ik weer, en toen stond er een hele gekke kop boven.

Hoe verhelp ik dit?

Modbreak: images graag tussen ['img'] tags plaatsen.

[ Voor 36% gewijzigd door leon1e op 30-08-2004 19:13 ]

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50

tozzke

aka tozzert

Afbeeldingslocatie: http://groups.msn.com/_Secure/0RgDdAoEUttKP1sv5hKN5Cy7JxNtL65rdyVvnoq4sAAd*5kVglvgX!tkcbZeseJqskjF*cnmxFssyBsnoU43jo85bNA2v3u1sYI12R62e1qM/Image2.jpg?dc=4675487025189347116

om het te verduidelijken ;)

PS: ik heb geen idee, maar heb je al geprobeerd te spelen met het "beeld"-menu?

[ Voor 11% gewijzigd door tozzke op 30-08-2004 19:11 ]

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:01
Hallo pompier,

Zou je in het vervolg je plaatjes tussen ['img'] & ['/img'] tags willen plaatsen, dit leest iets makkelijker :). Verder hebben we hier de gewoonte dat we het besturingssysteem vermelden in de topic titel, dit doe ik nu even voor je (ik neem aan dat je xp gebruikt?).

Ik heb het 1 keer eerder gezien, ben je toevallig met tweak utils aan de slag geweest? En heb je alle updates van windows geinstalleerd, en welk service pack gebruik je?

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik zal de volgende keer het tussen de () plaatsen. Ik ben niet met tweak utils aan de slag geweest. En ik heb nog geen service pak geinstalleerd. :+

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zit je PC toevallig direct op internet aangesloten? Iets gelijkaardigs als hierboven krijg je ook als je met blaster geinfecteerd bent bijvoorbeeld? :)

Verwijderd

het lijkt op het normale plaatje van dt je er moet op klikken voordat je de inhoud ziet van die map,
heb je mischien zoiets verwijdert

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:04

Acheron

updatepack.nl

Ja, leuk he, Windows XP, was ook het eerste wat mij in het oog sprong toen ik Windows XP voor het eerst aanschouwde bij iemand :)

Om het op te lossen klik je met rechts op de Program Files map, vervolgens tabblad aanpassen en bij " wat voor map wilt u?" selecteer je "Documenten (geschikt voor elk bestandstype)" . Klik op Ok en tadaa !!!

Windows back on the road :D

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Pagina: 1