banksoftware gekoppeld met hp?

Pagina: 1
Acties:

• Vigi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-08 21:36
mijn vader heeft zeer vreemd probleem met de homebank software.

Hij zet net pc op, start homebank software, geeft sleutel in en drukt verder. Dan verschijnt er plots een installer van hp met de naam 'hpmdinst'. Pc wilt dus HP memories installeren en zegt de installatiebron niet te vinden. na het klikken op annuleren begint de installer gewoon opnieuw. na enkele malen opnieuw op annuleren te klikken start de software toch verder op en is de installer niet meer te zien.

we hebben een printer en scanner van hp maar die zijn er al enkele maanden en de banksoftware is sindsdien al veel gebruikt.

ik probeerde al :
pc herstart
alle processen in taskmgr die enigzinds met hp verwant zijn afgesloten

verder: Windows XP sp 1, recent niets veranderd

edit: het verontrust mij dus omdat het met de banksoftware te maken heeft (en omdat mijn vader de schuld toch aan mij zal geven ;) )
edit2: het is software van ING
als ik niet direct iets anders vind gaat alles er wel af moeten gaan, nu nog wat zoeken op net maar voorlopig met weinig resultaat

edit3: even melden dat ik oplossing gevonden heb, dus voor wie hetzelfde probleem heeft: http://download.microsoft.com/downl...1BD/msicuu2.exe
dat installen en starten

[ Voor 31% gewijzigd door Vigi op 31-08-2004 13:04 ]

Real eyes, Real lies, Realize

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Gooi alles er eens af en er weer op? (HP en bank dinges)

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Is het toevallig postbank software?
Ik heb het 1x eerder gezien, alleen probeerde hij daar pictureIT van MS te installeren. Bij iedere opstart van banksoftware komt dat in beeld. Gebruiker stoorde het niet, en hoefde er niets aan te doen. Maar je bent dus niet enige, dus er zal vast wel iets over te vinden zijn op inet.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.