Toon posts:

Vraagje ivm batterijen in Logitech MX700

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De batterijen in men mx700 hebben het begeven... Ik zal er dus een nieuw paar moeten kopen maar nu vroeg ik mij af of je daar gewoon elk soort oplaadbare AA batterijen mag insteken of moeten dat er speciale zijn? En indien ja, waar kan je die dan zeker vinden?
Thx

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-05 11:23
geen probleem hoor.
ik heb al zoveel batterijen versleten met dat ding (oplaadbaar en non).

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

thoth schreef op 30 augustus 2004 @ 18:37:
geen probleem hoor.
ik heb al zoveel batterijen versleten met dat ding (oplaadbaar en non).
sja dan heb je welicht iets fout gedaan .. ik doe na anderhalf jaar nog steed met dezelfde batterijen.

maar goed @ TS ik zou wel NI-mh baterijen nemen NI-cd gaat niet echt lang mee (naar verhouding). Trouwens de originele zijn 1700 mAh neem een waarde die een beetje in de buurt zit dan komt het wel goed. hoeft echt niet precies te wezen hoor. hoe groter de waarde hoe langer ze meegaan

Iperf

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-04 12:18

janklp

FortyTwo Capital

fish schreef op 30 augustus 2004 @ 18:46:
[...]

sja dan heb je welicht iets fout gedaan .. ik doe na anderhalf jaar nog steed met dezelfde batterijen.

maar goed @ TS ik zou wel NI-mh baterijen nemen NI-cd gaat niet echt lang mee (naar verhouding). Trouwens de originele zijn 1700 mAh neem een waarde die een beetje in de buurt zit dan komt het wel goed. hoeft echt niet precies te wezen hoor. hoe groter de waarde hoe langer ze meegaan
Als je er veel geld voor over hebt: neem gp batterijen!

Verwijderd

ik wou net zeggen, jas er gewoon meteen van die 3200mAH baterijen in ;)

Verwijderd

Dit zijn zeer goede batterijen voor in een draadloze muis:

GP NiMH 2300mAh @ Informatique

Verwijderd

Topicstarter
mijn grootste zorg was eigelijk, laadt elk type NiMH batterij op in de bureaulader van de muis?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

er is maar één "type" en die heb je zelf al gegeven NiMH
of als je merk bedoelt ..ja.

je hebt verschillende capaciteiten hoe hoger hoe meer die lader er in moet duwen .. wat de maximale capaciteit is van de lader weet simpelweg ik niet.

daarom heb ik al gezegd wat ik zei hierboven ....

Iperf

Pagina: 1