knoppen op Noname muis aanpassen

Pagina: 1
Acties:

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-05 09:51

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Heb net voor mijn laptop een cheap ass noname usb muisje gekocht. Deze heeft 2 normale knoppen en een scroll-wiel, die als derde muisknop dient als je deze indrukt (de cursor scrollt dan automatisch langzaam naar beneden), affijn je kent het wel..

Nu heb ik op mijn logitech muis, die ik aan mijn desktop pc heb hangen, zo'n fijne 4e muisknop aan de zijkant, waardoor een internetpagina/map naar de vorige pagina springt.

Graag zou ik dit ook willen op die noname muis willen. Helaas zie ik in het configuratiescherm van Win XP niet de mogelijkheid om de knoppen aan te passen (behalve dan de linker en rechter muisknop wisselen)

Helaas zit er bij de muis geen instalatie cd/disktte waarop dit kan, ook niets gevonden op de site van de muis.

Wie weet of dit ergens kan in Windows XP?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:38

breinonline

Are you afraid to be known?

Nee, dat kan niet standaard. Onder je muiswielknop zit standaard een slechte scrolloptie die niemand ooit gebruikt ;) Installeer gewoon logitech software of MS ittellimouse software en kies een model muis uit wat op de jouwe lijkt. Dan kan je daar de functie voor de knop instellen en zou het zo moeten werken als je wenst.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Gebruik anders Mouse Gestures ;).