Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

krijg mijn nokia 6210 niet verbonden met PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, Ik heb een nokia 6210 en een computer met windows XP proffesional.
Heb de nokia suite gedownload van de nokia site. heb twee kabels een usb kabel(voor de 6310 volgens de verkoper ook voor de 6210) en een kabel voor een com poort. als ik mijn gsm aan de computer hang, wordt hij niet gevonden ook als ik de com poort handmatig instel.
Als ik het programma installeer om hem als modem te gebruiken ziet windows hem wel, hij staat gewoon als modem in mijn apparaat beheer.
Ik heb nokia PC suite 4.08.

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 08:05
al op een andere pc geprobeerd?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat voor kabel heb je precies?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 17:02:
Hallo, Ik heb een nokia 6210 en een computer met windows XP proffesional.
Heb de nokia suite gedownload van de nokia site. heb twee kabels een usb kabel(voor de 6310 volgens de verkoper ook voor de 6210) en een kabel voor een com poort. als ik mijn gsm aan de computer hang, wordt hij niet gevonden ook als ik de com poort handmatig instel.
Als ik het programma installeer om hem als modem te gebruiken ziet windows hem wel, hij staat gewoon als modem in mijn apparaat beheer.
Ik heb nokia PC suite 4.08.
Nieuwe pc suite downloaden!

Verwijderd

Topicstarter
heb al de nieuwste pc suite gedownload . de kabels die ik heb zijn een usb kabel voor de nokia 6310 ( niet van nokia) en een kabel voor de compoort waar op staat:
6210/6250 7110 en ook nog 1262.