Niet meer inloggen?? domein en lokaal..

Pagina: 1
Acties:

• Harm_Genius
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-10-2025
8)7

Ik heb vanmorgen op een laptop gewerkt (HP NX7010)

Nu is de netwerk kabel toen ie aanstond ff eruit geweest. Daarna laptop opnieuw opgestart en nu kan er niet ingelogd worden... ??

Wanneer ik met de admin van het domein inlog zegt laptop dat ie niet in domein zit (terwijl dat vanmorgen wel was.. ) Lokaal is ie nu al 15 min. bezig om op te starten (persoonlijke instellingen)

Iemand een idee hoe dit kan???

assumption is the mother of all fuck ups

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
netwerkkaart mischien toevallig gedisabled?

wat is de exacte foutmelding overigens?

A wise man's life is based around fuck you

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Over welk OS hebben we het hier? :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je herrinnert je vast nog wel het spelletje wat je vroeger op de basis school speelde, de juf of meester vertelde een zin aan iemand in de klas, die zin werd door heel de klas doorverteld en aan het einde kwam er iets heel anders uit.

Nu vertel jij de foutmelding door 'dat ie niet in het domein zit' - zoals je zelf zult begrijpen hebben wij er veel meer aan als je de exacte foutmelding geeft :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

elevator schreef op 30 augustus 2004 @ 20:34:
Je herrinnert je vast nog wel het spelletje wat je vroeger op de basis school speelde, de juf of meester vertelde een zin aan iemand in de klas, die zin werd door heel de klas doorverteld en aan het einde kwam er iets heel anders uit.
offtopic:
Schijnt dat je maar 20% van wat je van een verhaal hoort ook daadwerkelijk opneemt en door kan vertellen.
De volgende persoon neemt ook weer eenzelfde percentage op enz..

De beste methode om kennisoverdracht te bevorderen schijnt zien, horen, zelf (na)zeggen en zelf (na)doen te zijn.
De getrainde aap-methode dus :+

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device