☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
{signature}
Ik heb het zojuist even getest, (ik had al 2 pagina's met bookmarksVoutloos schreef op 30 augustus 2004 @ 16:53:
Werkt wel hoor. Misschien heb je zoveel bookmarks dat de bookmarks zonder map meer dan 1 pagina beslaan? Want je mapje komt helemaal daaronder.
Net getest.
(MADG0BLIN is ook abo, dus verklaart een hoop)
Correctie, werkt wel bij mij. (ik was vergeten 'foldervolgorde' te doen.)
[ Voor 64% gewijzigd door Voutloos op 30-08-2004 17:54 . Reden: Moet zelf nog wennen aan de feature... O-) ]
{signature}
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Signature
Thanks, ik kon het ook nérgens vinden.
Test om onderstaand te illustreren
Nu ik toch in BUG zit...
Is 't een BUG of een feature dat als je 1 enter geeft, er 2 enters gedisplayed worden?
als je toch in BUG zit, kijk dan eens verder dan je neus:PromWarMachine schreef op 31 augustus 2004 @ 00:10:
offtopic:
Nu ik toch in BUG zit...
Is 't een BUG of een feature dat als je 1 enter geeft, er 2 enters gedisplayed worden?Ik vind het namelijk vréselijk irritant.
[rml][ cfg] Dubbele <br> tag bij 1x enter (2 regels ipv 1 regel)[/rml]
Kan je een screenshot hiervan maken bij zowel wel als niet zichtbaar? EN liefst ook nog het TopicID van de bookmark die dan 'verdwijnt'Erkens schreef op 30 augustus 2004 @ 17:42:
[...]
Ik heb het zojuist even getest, (ik had al 2 pagina's met bookmarks) en de bookmark is niet meer terug te vinden na het sorteren op mappen. Hierbij heb ik slechts 1 topic in een map gezet, welke ook keurig niet bij de rest staat indien er op mappen geselecteerd wordt. Ook op de tweede pagina is deze niet terug te vinden.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Wilde het net doen, maar ik zie dat hij er nu wel staat, echter, als ik de laatste pagina (2 in mijn geval) selecteer van dat dropdown ding (waarom geen normale linkjeschem schreef op 31 augustus 2004 @ 09:44:
[...]
Kan je een screenshot hiervan maken bij zowel wel als niet zichtbaar? EN liefst ook nog het TopicID van de bookmark die dan 'verdwijnt'
Whoopsie:
Topic via active topics geopend, zag ff niet de draad waar ie aanhing... Sorry
[ Voor 66% gewijzigd door thegve op 31-08-2004 10:07 ]
Mozilla 1.6thegve schreef op 31 augustus 2004 @ 10:03:
Welke browser eigenlijk?
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.6) Gecko/20040113
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()