Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Weinig sms geheugen bij Motorola V525

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een Motorola V525, Nu krijg ik regelmatig smsjes.. en vint ik het niet leuk om deze smsjes te wissen.. maar dat zal ik wel moeten doen omdat ik maar ongeveer 15 smsjes kan opslaan.. iz er iets dat ik aan de instellingen moet veranderen ofso dat ik meerdere smsjes kan opslaan of is het limiet van het aantal smsjes maar 15? wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt, want oudere telefoon kunnen soms meer dan 100 smsjes opslaan.
Wie kan mij helpen?

Verwijderd

Ligt aan je telefoon

Er zijn inderdaad oudere telefoons die meer kunnen opslaan, deze zullen in die tijd dan ook wel wat meer kosten.

Zoek met google de specificaties van jouw telefoon is op, of kijk in je boekje

Waarschijnlijk kan je idd maar 15 smsjes opslaan...

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:01
Handleiding al gelzen. Misschien geheugen op telefoon geheugen zetten.;

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:30

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Als je een V525 koopt bij vodafone saved ie automatisch SMS op je SIM kaart en daar kunnen er inderdaad maar 15 op.

Het is echter mogelijk deze instelling te wijzigen zodat er opgeslagen wordt naar je telefoongeheugen.
Helaas is het in verband met de GoT policy niet mogelijk je hier meer informatie over te geven, maar google is niet zo kinderachtig ;)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Topicstarter
dat is mooi. dan ga ik op google even zoeken wat ik dan moet doen om het geheugen van me sim kaart naar het telefoongeheugen kan zetten.

En de handleiding van de V525 is niet zo heel uitgebreid dus daar staat het niet in

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 16:56 ]

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04 16:39

bogy

Show me what u got!

THW Arie schreef op 30 augustus 2004 @ 16:52:
Het is echter mogelijk deze instelling te wijzigen zodat er opgeslagen wordt naar je telefoongeheugen.
Helaas is het in verband met de GoT policy niet mogelijk je hier meer informatie over te geven, maar google is niet zo kinderachtig ;)
het lijkt met dat gsm's die meer capaciteit hebben geen 'hack' behoeven om smsjes op te slaan in het interne geheugen... probeer misschien in je gsm instellingen eens te zoeken naar "lokaal geheugen" ipv sim-geheugen...

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-11 21:13

Nanax

Ik ben sjaak niet

kuch vraag dat gewoon eens in het grote v525 topic antwoord staat nota bene in de startpost, en nee die optie zit er echt niet in standaart dus licht igg niet aan jou ;)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:15
't probleem is dat die instelling niet zomaar beschikbaar is, waarschijnlijk heb je er een Flex / Flash voor nodig. En die zijn niet direct legaal, dus zien we liever niet op GoT :)

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-11 21:13

Nanax

Ik ben sjaak niet

hij heeft het al in het andere topic gevraagd, en je hoeft er niet voor te flashen flexen... maar deze mag dicht ;)

Verwijderd

even tussendoor: :+
waarom willen mensen toch altijd hun sms'jes bewaren? Netalsof je ze na een jaar nog gaat zitten nalezen ofzo :? Ik delete ze altijd gelijk, heb ook een V525 btw. Lekkere telefoon :9

Verwijderd

Topicstarter
ik kan niets vinden hoe ik het sim geheugen omzet naar het telefoongeheugen... kan niemand me daar bij helpen.. weet niemand een site ofzo waar dat op staat hoe je dat doet?

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

Het staat in de startpost van het Motorola V525 topic, zoek naar seem edit.

Bij mij werkt het iig :)

[ Voor 20% gewijzigd door R_W op 30-08-2004 17:07 ]

• Ajunne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 11:38

Ajunne

Uitje

Xandrios schreef op 30 augustus 2004 @ 17:00:
't probleem is dat die instelling niet zomaar beschikbaar is, waarschijnlijk heb je er een Flex / Flash voor nodig. En die zijn niet direct legaal, dus zien we liever niet op GoT :)
Waarom zou dat niet beschikbaar zijn? Lijkt me maar een brakke telefoon als dat niet kan. Op mijn oude Motorola V66 kan dat al, en zelfs op het Siemens-model dat ik ervoor had kon dat ook al.

Verwijderd

Ajunne schreef op 30 augustus 2004 @ 17:09:
[...]

Waarom zou dat niet beschikbaar zijn? Lijkt me maar een brakke telefoon als dat niet kan. Op mijn oude Motorola V66 kan dat al, en zelfs op het Siemens-model dat ik ervoor had kon dat ook al.
Op een v525 zit Vodafone firmware dinges ingebakken. Het is dus niet zomaar een losse telefoon, maar speciaal voor Vodafone. Daar heeft het gewoon mee te maken. En verder is het een relaxde telefoon :P

• Ajunne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 11:38

Ajunne

Uitje

Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 17:20:
[...]

Op een v525 zit Vodafone firmware dinges ingebakken. Het is dus niet zomaar een losse telefoon, maar speciaal voor Vodafone. Daar heeft het gewoon mee te maken. En verder is het een relaxde telefoon :P
Tja dat komt ervan.. In België heb je dat (luxe?)probleem niet... :)

Verwijderd

Topicstarter
voor seem editten.. MOET je daar een datakabel voor hebben?? of kan het ook gewoon met bluetooth. want ik heb namelijk alleen een bluetooth adapter... en geen usb kabel

Verwijderd

Ajunne schreef op 30 augustus 2004 @ 17:22:
[...]

Tja dat komt ervan.. In België heb je dat (luxe?)probleem niet... :)
Hier ook niet hoor..... :)

en dat seem editten kan alleen met de datakabel en niet met bluetooth :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 17:47 ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 23:44

Korakal

Up up up!

Nanax schreef op 30 augustus 2004 @ 17:01:
hij heeft het al in het andere topic gevraagd, en je hoeft er niet voor te flashen flexen... maar deze mag dicht ;)
ok, aangezien dubbelposten niet echt de bedoeling is houden we het centraal in het v525 topic - dus deze dicht :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.