[04:53:17][roel@roel:~]$ sleep
bash: sleep: command not found
Nadeel is ook aanwezig. Als je een post plaatst, kan je dus kijken hoe die post wordt gewaardeerd. Als íe niet goed genoeg wordt gewaardeerd zullen Karma-hoeren deze dus deleten.
Nee, met modereren kan je dubbelposten uitdelen en het schijnt dat Adjes dat zien en dan inderdaad gaan deleten, dus lijkt me het huidige systeem beter.
Nee, met modereren kan je dubbelposten uitdelen en het schijnt dat Adjes dat zien en dan inderdaad gaan deleten, dus lijkt me het huidige systeem beter.
Hm... een instant message systeem zou wel handig zijn om adjes op de hoogte te stellen van zulke fouten...
Volgens mij heeft de hele crew icq... je hoeft maar even naar boven te scrollen en op het icq bloempje te klikken
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
idd
gewoon ff ons ervan op de hoogte stellen. Een ander voorbeeld waarom het geen goed id is, is omdat de reacties die er eventueel onderhangen wel blijven bestaan, maar niet meer worden gezien. Dit zou wel weer opgevangen kunnen worden dat je alleen een post mag deleten als ie nog niet gemod is en nog niet op gereageerd, maar waarom zo moeilijk doen
Het is op zich een idee, maar dan idd alleen als de posting niet gemod is en er nog niet op is gereageerd.
Je houd gewoon van deletenschool >> /dev/null
Ach je moet toch wat onder in zetten.. maar ok.
Deleten lijkt me wel handig, dan hoeven de adjes mijn fouten niet op te lossen (als ik die wel maak:P)
Alleen moet er dan wel een goed systeem voor bedacht worden..
zoals dat als ie niet gemoddereerd is, dat je m dan weg mag halen.. of dat als je hem weghaald op -2, dat de punten dan blijven staan...
Deleten lijkt me wel handig, dan hoeven de adjes mijn fouten niet op te lossen (als ik die wel maak:P)
Alleen moet er dan wel een goed systeem voor bedacht worden..
zoals dat als ie niet gemoddereerd is, dat je m dan weg mag halen.. of dat als je hem weghaald op -2, dat de punten dan blijven staan...
beetje overbodig toch? gewoon editen en weghalen.. je hebt iets gezegd en dat mag toch wel geweten zijn?
veel minder werk ook
veel minder werk ook
mjah, maar je kan ook je eige dubbelposts weghalen.. of een reactie die je perongeluk onder het verkeerde topic plaats (-1 offtopic) etc.
Of dat je onder de verkeerde persoon reageerd etc..
Of dat je onder de verkeerde persoon reageerd etc..
Soms wordt er ook op een post gereageerd maar dan niet genest. Hoe wil je dat nou controleren. Ik zie het nut er ook niet van. Gewoon de tekst wegediten en zeggen dat het een dubbelpost was.
Pagina: 1