Toon posts:

VGA -> Video convertor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probleem:

Ik wil films op mijn laptop afspelen en op mijn tv kijken. Daarvoor ben ik opzoek naar een VGA -> Video convertor (Composiet, S-Video of Scart).

Weet iemand waar ik die kan vinden?

Ik hoef geen complexe genlock features enzo. Ik heb wel het een en ander gevonden, maar die worden gevoed door de keyboard aansluiting (PS/2 of zelfs DIN) en die heb ik niet op m'n laptop. Wel USB of serieel evt.

Ik heb ook IEEE 1394/iLink/Firewire zijn daar wat betreft video output (goedkoop) mogelijkheden mee?

Thanks!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft dan iedereen standaard al video out? :)

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:28

MaxxMark

HT is Tof!

laptop heeft tegenwordig toch altijd zo'n composite (geel) tulpuitgang ?

Verder zijn er wel VGA->TV converters..maar die krengen kunnen reete duur uitvallen!

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

• fv
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-03 19:33

fv

-------------------> hiero

Je hebt verschillende merken en presaties. Ik vraag me af of het zinvol is, aangezien deze converters (de goede) best duur kunnen zijn. Het merk Trust maakt deze dingen. Of ze echt goed zijn weet ik niet. Ik ken alleen typen van het merk CorioScan. Is redelijk goed maar de prijs is ook stevig. (~Fl.650 geloof ik).

Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.

Verwijderd

Topicstarter
laptop heeft tegenwordig toch altijd zo'n composite (geel) tulpuitgang ?

Was het maar waar. Ik heb net een Sony Vaio subnoodboek gekocht. Alles kan ik er op aansluiten, behalve: PS/2, irda, en video. Wel USB, Ethernet, Modem, Memory stick, pcmcia, ieee 1394, serieel en parallel.

Maar die CorioScan spullen zijn erg mooi. Inderdaad een beetje prijzig: vanaf fl 595

Trust verkoopt ook zoiets voor fl 199

En Averkey verkoopt ze vanaf fl 395

Ik denk toch dat het dan trust wordt, want de meeste divxjes zijn toch crap. :)