Ik ben bezig met het bakken van een inlogpaginaatje via html/javascript. Onderstaand is een pagina waarop je de gebruikersnaam en wachtwoord in kunt vullen.
Nou geeft IExplorer de melding dat in de regel <input type=button value='Het magische knopje' onClick=check()> een object verwacht wordt, maar er staat niet wélk object. Deze melding komt als ik op de knop (Magische knop) gedrukt heb.
Nu kan ik alleen niet vinden waar de fout zit, en de oplossing kan ik ook nergens terug vinden!
Wat ook opviel is dat het niet uitmaakt welke naam het .js-bestand heeft, dus het lijkt ergens fout te gaan tussen het moment van knop-klikken en controleren van het .js-bestandje...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <html>
<head>
<title>Login</title>
<script language=javascript src=unpw.js></script>
</head>
<body>
Vul het password in klik op het magische knopje:
<form name=form>
<input type=text size=40 name=username><br>
<input type=password size=40 name=password><br>
<input type=button value='Het magische knopje' onClick=check()>
</form>
</body>
</html> |
Nou geeft IExplorer de melding dat in de regel <input type=button value='Het magische knopje' onClick=check()> een object verwacht wordt, maar er staat niet wélk object. Deze melding komt als ik op de knop (Magische knop) gedrukt heb.
Nu kan ik alleen niet vinden waar de fout zit, en de oplossing kan ik ook nergens terug vinden!
Wat ook opviel is dat het niet uitmaakt welke naam het .js-bestand heeft, dus het lijkt ergens fout te gaan tussen het moment van knop-klikken en controleren van het .js-bestandje...