Toon posts:

digitale camera kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zoek een digitale camera die maximaal 250€ mag kosten.Ik ga hem niet voor professionele doeleinden gebruiken.Koop hem niet echt voor een specifiek doel.De belangrijkste reden waarom ik hem ga aankopen is omdat ik het heel handig vind dat je eigelijk een oneindig aantal foto's er mee kan trekken.

-Moet minimaal 3 megapixels hebben.
-moet het SD-geheugenkaart formaat ondersteunen.
-Het formaat van de camera vind ik niet erg belangrijk.Als het maar niet supergroot is,vind ik het ok.
-optische zoom van minimaal 3x
-Ermee filmpjes kunnen maken vind ik wel leuk,maar is geen prioriteit.Is wel een pluspunt.
-Autonomie van de batterij ook niet erg belangrijk.Ik heb herlaadbare batterijen.
-Zou graag een bekend merk(bvb Canon) hebben omdat de kwaliteit van de lens zeer belangrijk is,en megapixels niet alles zeggen.

Iemand enig voorstel?

Groeten

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Kom op.... lees eerst de sticky's en de FAQ voordat je een topic opent.

Digicams, koopadviezen, foto's faq en policy

Aangezien je nieuw bent.... lees dit eerst even door: Huisregels

Toch maar niet zo snel op 'ok' drukken bij het registreren, doorlezen is een must bij het gebruiken van een forum als GoT... :)

[ Voor 50% gewijzigd door Han op 30-08-2004 15:37 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:10
Ik stond voor vrijwel precies dezelfde vraag. Met het verschil dat mijn budget IETS hoger was, en ik me niet hoefde te beperkten tot SD geheugen.

Mijn keuze is gevallen op de Canon PowerShot A80, voor €299. Evenveel MPixel als de A85, maar een grotere CCD, een draaibaar TFT schermpje, en gewoon oplaadbare batterijen gebruiken. Werkt wel met CF geheugen, wat voor mij geen enkel probleem is.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:49
Zie de posts van Han en shameblaster :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.