Toon posts:

Probleem met geluid na gebruik bluetooth headset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een probleem.

Ik heb altijd mijn geluid gewoon via een audigy 2 kaart naar me receiver. Dit werkte altijd supergoed totdat ik van de week een bluetooth headset wilde uitproberen op mijn computer. Die bluetooth headset werkte en ik wilde weer gewoon mijn geluid via mijn receiver laten lopen alleen dat krijg ik dus niet meer voor elkaar. Hij blijft dus het geluid via de bluetooth headset aansturen ook als die headset uit staat krijg ik geen geluid via me receiver.

Ik heb al gekeken in mijn geluidsinstellingen en daar staat dus dat het geluid via een bluetoth headset gaat en dit kan ik dan weer veranderen in mijn audigy 2 kaart, maar dit bied geen oplossing, want hij geeft dan nog steeds geen geluid en als ik dan opnieuw naar dat menutje gaat dan staat alles weer op bluetooth.

Ik heb gekeken in de searche n gezocht op google maar niks is eigelijk te vergelijken met mijn probleem.

Ik heb trouwens een audigy 2 kaart en de bluetooth headset die ik gebruikte was een nokia n gage headset en ik heb een sitecom usb dongle.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand hier een antwoord op ?

• Gemineye
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2024

Gemineye

KEFalicious..

misschien moet je het eens proberen op een forum wat iets meer op computers gericht is, alhoewel ik zo niet zou weten welke..

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..