DPC draad

Pagina: 1
Acties:

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
DPC stats van vandaag

Vrijwel alles stond op +4. Het is dan wel feest, maar dit is nu ook weer niet goed. Al mijn punten opgebruikt :( (zijn weer eens door het bekende riool gegaan).

[edit], nu is alles weer normaal. Ik vind dat je best enthousiast mag zijn met DPC en er zou flexibel gemodereerd moeten worden, maar echt vrijwel alles stond op +4. (nu niet meer :).

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Heb er ook een paar opgemaakt...

Professioneel Hyves-weigeraar

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Je link doet raar.

Je bedoelt neem ik aan de DPC thread van gisteren. In die van vandaag staat niets (meer) boven +2, in die van gisteren niet meer boven +3.

Heb helaas echt geen tijd om ernaar te kijken.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:08

crisp

Devver

Pixelated

-1 Flamebait :P
Laat ons toch lekker een feestje bouwen als we dat willen; we hebben het dik verdient!

Intentionally left blank

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 16:09
Feestje bouwen is okee, maar waarom zo overdreven met +4 ... Ik vind trouwens wel dat niemand omlaag gemodereerd moet worden hier (of ze moeten hoger dan 1 staan zonder reden).

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:08

crisp

Devver

Pixelated

Life is a bitch and then you marry one...
Dat was het toch?
Ik vindt nog steeds dat iedereen die heeft meegedragen aan ons succes een +4 (behulpzaam) verdiend!

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 28 december 2000 22:59 schreef crisp het volgende:
Life is a bitch and then you marry one...
Dat was het toch?
Ik vindt nog steeds dat iedereen die heeft meegedragen aan ons succes een +4 (behulpzaam) verdiend!
Feesten mag (heb ik ook gedaan) maar +4 is het toch niet helemaal, dat je alles op +2 laat komen zou nog tot daar aan toe zijn.

Over het algmeen genomen laat iedereen de DPC draad met rust (zou een regel moeten worden): niets omhoog of omlaag.

Karma Whoring Suckz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Hmm ja op zich geen verkeerd plan, niet kunnen moderaten in de DPC-thread.
Alhoewel ja dan wel weer meer shit in die threads krijgt.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:46

GaMeOvEr

Is een hork.

Mwoah, ik denk dat er weinig mensen zijn die iets niet-DPC gerelateerds in de DPC-thread roepen.

Je krijgt denk ik hoogstens eens de opmerking "Ik vind koeien zuigen" maar ik denk dat je het daar wel mee gehad hebt.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Ik vind dat iedere enthousiaste roeping gewoon een +2 verdiend, maar meer dan ook niet. De echte trollen eruit en af en toe komt een echt inzichtvolle posting (zelfs dat kan nog :).

Dat er een feestje is zie ik ook wel, ik DPC ook. Maar alles op +4 vond ik echt teveel van het goede, dat ondermijnt het systeem (voor zover mogelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus!, gasten waar gaat het over man :(

Een paar puntje meer of minder wat maakt het uit man |:(

tjongejongejonge......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:46

GaMeOvEr

Is een hork.

Heej bastard, bedankt voor je nuttige kritiek man !

|:(

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 29 december 2000 11:58 schreef bastard het volgende:
Jezus!, gasten waar gaat het over man :(

Een paar puntje meer of minder wat maakt het uit man |:(

tjongejongejonge......
Waar het om gaat?

Als we nu voortaan alles maar op +4 gooien, wa's dan nog de togevoegde waarde van het punten systeem.

Waar het om gaat?

Dat iedereen met een gezonde blik en op een normale manier moet modden, wel of geen DPC, wel of geen feest.

Als dus iedereen zoiets heeft van "een paar puntjes meer of minder, wat maakt het uit..." kun je binnen de kortste keren T.Net ook wel uit je favo lijstje halen.

Dat puntensysteem is er niet voor niets.

Als de rookies hier zien hoe die DPC draad gemod is en denken dat dat te doen gebruikelijk is, is het spreekwoordelijke hek van de spreekwoordelijke dam.

En laat dit forum er nu dus net zijn om dat soort excessen te vermelden.

Conclusie: de opmerking van ecsteinascidin (nu echt zonder te spieken) is volledig terecht.

Just my €1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online
Mr Batsard legt ook graag de poltie uit:"jezus man, wat maakt die paar km/u extra nu uit".

Laten we vooral de gezamelijk afgesproken regels versoepelen, dan wordt het gewoon een puinhoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahaha, dat van die politie is idd. een goeie. hahaha. :) (deze week nog 2 bekeuringen gehad :( )

Okay jongens jullie hebben me overtuigd.

Die overwinning op /. lag alleen nog zo vers in mijn geheugen dat ik dacht what the hell het is toch feest :z

Er moet inderdaad wel een beetje zorgvuldig met het mod-systeem omgegaan worden.
Pagina: 1