Toon posts:

MSI k7t pro 2, socket A of socket 462 ,

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
MSi k7t pro 2 versie 1 , die heb ik dus.
het probleem is: op de doos staat: socket A , maar op de socket zelf staat> socket 462???????
ik heb een 1200+ AMD (Socket A)en die werkt niet? hij word wel warm, en hij is 100% goed getest op een socket A moederboord.
op het moederboord zitten vier leds (smartleds) die zouden mij moeten vertellen wat er mis is. ze zijn alle vier rood en in de handleiding staat daarvoor>processor ontbreekt of is stuk?????????????????

iemand verklaaring en/of oplossing

is het nou 462 of socket A? en wat is het verschil?

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:18
Socket A=Socket 462 :)

• jiroenu
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-12-2025

jiroenu

Jiroenu

Socket A is dus idd het zelfde als Socket 462

Als je zegt dat die proc 100% werkt op een ander mobo dan zou het aan je mobo kunnen liggen

Website

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-08 12:20
Welkom op GoT

Geen verschil zoals ID-College zegt. Dit had je zelf met de search of Google ook wel kunnen vinden denk ik.

Lees even het forum beleid door voordat je een topic opent.

Misschien kun je een topic name change aanvragen en doorgaan op je probleem met je processor.

Is dit een nieuw moederbord? Het kan natuurlijk voorkomen dat het moederbord niet goed is. Heb je verder de proc er goed ingezet? Geen pootjes krom gemaakt met onverzichtig handelen?

[ Voor 44% gewijzigd door My-life op 30-08-2004 13:56 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:20
Dat beide namen voor dezelfde socket staan had jezelf ook zo makkelijk kunnen achterhalen.

Wat je probleem betreft, zie ook PMG Beleid
Je geeft nu namelijk veel te weinig info zodat we je niet kunnen helpen. Lees dus de link door en open evt. een nieuw topic met in achtneming van de richtlijnen die in de link terug te vinden zijn :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.