GoT geflipt ?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-08 06:09
Ik heb ineens een heel vaag probleem, en omdat juist de search van dit forum het
probleem is kan ik er niet naar zoeken.

Ik heb net recentelijk Windows XP SP 2 geinstalleerd, maar dit gaf problemen, want
mijn internetverbinding viel steeds weg. :? :?
Dus de pc opnieuw geinstalleerd, met slechts alleen SP1, komen er vervolgens telkens berichten te staan van "messenger service", die maar niet weg willen.
Telkens van die meldingen dat je met dat en dat programma spyware weg kunt halen en pr0n meuk...

Tracht ik dit probleem op GoT op te zoeken, doet de GoT search ineens bizar?
Op het moment dat ik de search (na invoer) aanklik blijft de pagina zich verversen,
en hoor je hetzelfde 'geklik' als bij de optie "connections op speedtest.nl".
Uiteindelijk loopt de gehele GoT pagina in het honderd, en kan ik het alleen maar
uitschakelen via Ctrl-Alt-Del, beeindiging IE.

Alleen de GoT search doet dit, andere sites niet.

Wat ik al geprobeerd heb:
- Interne Firewall Windows aangezet (normaal gesproken uit ivm ftp)
- Anti-spyware software gedraaid
- NAV geupdate

Mijn YouTube Channel

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
voor de oplossing voor je oorspronkelijke probleem: messenger service op <disabled> zetten in: rechtsklik my computer-manage-services and applications-services-dubbelklik op messenger-startuptype
suc6!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-08 06:09
Ik zie dat dit probleem zich al bij meerderen heeft voorgedaan...

Mijn YouTube Channel

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Sorry, niet goed gelezen. Heb je ook problemen met internet als je Windows-firewall uit staat?

[ Voor 94% gewijzigd door Thanatos op 30-08-2004 13:09 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Is dus een bug, wordt hopelijk zsm gefixed. Zie ook [rml]moto-moi in "[ tpl] Search refresht herhaaldelijk"[/rml]

Aangezien dit topic dan toch ontaard in een 'hier doet ie het ook niet'-topic, doe ik dit dicht. Bij nog meer problemen kan je altijd in [rml][ tpl] Search refresht herhaaldelijk[/rml] kijken, bij sommige mensen werkt het alweer. Let wel even op dat je ook iets zinnigs aan het topic toevoegt als je wil posten :)

De messenger-service uitschakelen is eenvoudig, dat is hierboven al uitgelegd, en staat in de WOS FAQ :)

[ Voor 10% gewijzigd door G33rt op 30-08-2004 13:21 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

de bug bij de GoT search is een IE bug: [rml][ tpl] Search refresht herhaaldelijk[/rml]
het andere probleem is via de search wel te vinden. Je zou ervoor kunnen kiezen tijdelijk een andere browser te installeren of gebruik te maken van Google om GoT te doorzoeken :)

edit:
/me weer laat :+

[ Voor 5% gewijzigd door Spider.007 op 30-08-2004 13:23 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.