Ik heb ineens een heel vaag probleem, en omdat juist de search van dit forum het
probleem is kan ik er niet naar zoeken.
Ik heb net recentelijk Windows XP SP 2 geinstalleerd, maar dit gaf problemen, want
mijn internetverbinding viel steeds weg.
Dus de pc opnieuw geinstalleerd, met slechts alleen SP1, komen er vervolgens telkens berichten te staan van "messenger service", die maar niet weg willen.
Telkens van die meldingen dat je met dat en dat programma spyware weg kunt halen en pr0n meuk...
Tracht ik dit probleem op GoT op te zoeken, doet de GoT search ineens bizar?
Op het moment dat ik de search (na invoer) aanklik blijft de pagina zich verversen,
en hoor je hetzelfde 'geklik' als bij de optie "connections op speedtest.nl".
Uiteindelijk loopt de gehele GoT pagina in het honderd, en kan ik het alleen maar
uitschakelen via Ctrl-Alt-Del, beeindiging IE.
Alleen de GoT search doet dit, andere sites niet.
Wat ik al geprobeerd heb:
- Interne Firewall Windows aangezet (normaal gesproken uit ivm ftp)
- Anti-spyware software gedraaid
- NAV geupdate
probleem is kan ik er niet naar zoeken.
Ik heb net recentelijk Windows XP SP 2 geinstalleerd, maar dit gaf problemen, want
mijn internetverbinding viel steeds weg.
Dus de pc opnieuw geinstalleerd, met slechts alleen SP1, komen er vervolgens telkens berichten te staan van "messenger service", die maar niet weg willen.
Telkens van die meldingen dat je met dat en dat programma spyware weg kunt halen en pr0n meuk...
Tracht ik dit probleem op GoT op te zoeken, doet de GoT search ineens bizar?
Op het moment dat ik de search (na invoer) aanklik blijft de pagina zich verversen,
en hoor je hetzelfde 'geklik' als bij de optie "connections op speedtest.nl".
Uiteindelijk loopt de gehele GoT pagina in het honderd, en kan ik het alleen maar
uitschakelen via Ctrl-Alt-Del, beeindiging IE.
Alleen de GoT search doet dit, andere sites niet.
Wat ik al geprobeerd heb:
- Interne Firewall Windows aangezet (normaal gesproken uit ivm ftp)
- Anti-spyware software gedraaid
- NAV geupdate