Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
welke template?
en welke sections?
de forum index? of de myreact?
en welke sections?
de forum index? of de myreact?
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Welke sections heb je het over ?
Je bedoelt de hoofdgroepen op de frontpage van GoT ofzo ? Die klappen hier namelijk prima weg met firfox 0.9.3, misschien even je klipklapcookies trashen en dan opnieuw proberen ?
Je bedoelt de hoofdgroepen op de frontpage van GoT ofzo ? Die klappen hier namelijk prima weg met firfox 0.9.3, misschien even je klipklapcookies trashen en dan opnieuw proberen ?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Default, ik heb geen abboBasieP schreef op 30 augustus 2004 @ 11:57:
welke template?
alleen welke sections?
De startpage, forum index dan dus neem ik aan. Dus bv het inklappen van 'Harde waren', want daarin ben ik initieel niet geinteresseerd als ik Got open. Dit kan niet meer, de forums list blijft zichtbaar. Ook na browser afsluiten etc.de forum index? of de myreact?
Hmm. het lijkt me gewoon een javascript probleem, maar goed. Ik zal wel even uitloggen.moto-moi schreef op 30 augustus 2004 @ 11:59:
Welke sections heb je het over ?
[ Voor 33% gewijzigd door EfBe op 30-08-2004 12:01 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Uitloggen gaat je niet helpen, waarschijnlijk ligt het aan deze klipklapcookies, en anders eventueel ff hard reloaden (shift-reload) op de fp, voor eventuele js script veranderingen die je computer niet heeft meegenomen.
Aangezien anderen hier geen lsat van hebben (met dezelfde browser), neem ik aan dat bovenstaande tips je wel zullen helpen, en zo niet, dan hebik ICQ
Not a bug..
Aangezien anderen hier geen lsat van hebben (met dezelfde browser), neem ik aan dat bovenstaande tips je wel zullen helpen, en zo niet, dan hebik ICQ
Not a bug..
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()