Toon posts:

Laptop advies....

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan dit systeem tegen een prijs van 1879,00 € vastkrijgen

Basisconfiguratie: Model 4 - IBM Thinkpad R50P Pentium M 1,7Ghz / 512Mb RAM / 60Gb HD / 1600x1200pix / ATI M Fire GL T2 128Mb

* Processor: Pentium M 1,7 Ghz
2nd level cache : 1MB
* Geheugen: 512 MB (1x512MB 333Mhz),still one slot available for upgrade possibilities
Maximum: 2 GB
* Opslag: 60 GB (7200 rpm), high speed disk
* 24x-24x-24x-8x max CD-RW/DVD-ROM Ultrabay Enhanced drive
* Beeldscherm: 15,0" UXGA active matrix display featuring 1600 x 1200
resolution for enhanced brightness and contast
contast as well as an exceptionally wide 170 degree viewing angle
Grafische kaart: ATI Mobility Fire GL T2 graphics adapter 128MB
Resolutie: 1600 X 1200
* Aansluiting: VGA port Gigabit Ethernet, IEEE 1394 high-speed serial bus port, IBM UltraConnect antenna, Parallel port, infrared port, Intel 11b wireless (IEEE802.11b), RJ-11 poort, Integrated BLUETOOTH, ThinkLight keyboard light: Located on the top edge of the display, this tiny LED lets you work in low-light conditions. ,RJ-45-poort
* Stroom: 72W AC Adapter Li-Ion 6 cell battery
* Afmetingen: 332(b) x 269 (d) x 37 to 40 mm (1.46 to 1.58 in) (h)
* Gewicht: 2.7kg
* Besturingssysteem: Windows XP Home
* Garantie: 3 year next business day on site

Mijn vraag is nu of dit een goed systeem is voor die prijs of kan ik mss beter een andere aanschaffen?

Verwijderd

Hmm, lijkt mij wat prijzig toch nog.....
Wat ik zelf altijd belangrijk vind in een laptop is een goede videokaart. en volgens mij is die mobility fire nou niet echt "je-van-het".
Kun je er beter een kiezen met een mobility radeon 9700/9800 imho.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 12:04 ]

Verwijderd

Een leuk laptopje, alleen ik vindt de prijs veelste hoog voor deze specificaties.

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Inderdaad duur. ik heb zelf online een custom build VX7000 besteld, zij leveren laptops die je bij een acer, dell of ibm nooit zal vinden. wellicht een overweging waard: http://www.laptops.nl/frames/frame-nb.htm

Verder staat IBM niet echt bekend om zn goede prestaties toch?

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Het is maar net wat JIJ er mee wilt. Domweg een specificatie neerzetten (copy/paste) is een beetje TE simpel.

Welk alternatief had je bijv. zelf al gevonden?

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Mja was een beetje dom :

heb hem nodig voor school

photoshop
illustrator
3d studio max

maar ik wil er ook mee kunnen gamen zit namelijk op kot en heb geen zin om ook mijn desktop mee te nemen

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Welkom op GoT.

In de CSL Policy, een sticky in dit forum (die gele topics bovenaan), kan je richtlijnen voor topics vinden in dit forum. Ee missen hier wel het eea. Wij willen graag dat je zelf dingen uitzoekt en niet direct een topic op GoT opent.

Met een simpel lijstje specs missen we veel relevante informatie. Zo weten we niet wàt je met deze notebook wil gaan doen, en waarom je deze notebook op het oog hebt. Wil je graag meer weten van alternatieven kan je gerust eens rondkijken in CSL; hier zijn genoeg [ervaringen]-topics te vinden met veel ervaringen en informatie erin.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.