belminuten opvragen?

Pagina: 1
Acties:

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
is dit mogelijk?>.. ik heb een telfort abo.. met 180 belminuten per maand.. nu vroeg ik me af of je dit ergens na kunt gaan hoeveel je nog over hebt.. en ik vroeg me af of die maand inging op het moment dat je de telefoon kreeg.. of vanaf een bepaalde datum....

• DarkTide
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
de datum dat de nieuwe belminuten ingaan is niet je aankoopsdatum!! (meestal niet)

voor je resterende belminuten zou ik maar ff klantenservice bellen

bij dutchtone kun je rekeninginfo bellen (777): zeer handig; krijg je meteen je belminuten te horen... bij libertel moet je je provider opbellen

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 17:01

Richard

Kuru Kuru Kururin

bij libertel moet je je provider opbellen
Oh ja? vertel eens hoe want mijn contract voor een Libtel80 abo ligt bij de foonzaak op de hoek!

20*350ZO45°

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb een Clarity360-abbo, volgens mij gaat die in op de 15e iedere maand. Mijn vorige abbo was een Clarity240 en die ging nl. iedere 15e 'van start'.
Wat betreft die belminuten: vraag het aan de Helpdesk (die de laatste tijd overigens verbeterd lijkt te zijn!).

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Apronex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-04 18:06
Op donderdag 28 december 2000 17:28 schreef BlackTide het volgende:
bij dutchtone kun je rekeninginfo bellen (777): zeer handig; krijg je meteen je belminuten te horen...
das effe de verkeerde nummer denk ik, 747 is voor de rekeninginfo!;)

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

Verwijderd

Bij Telfort kun je niet je belminuten opvragen! Dit kan je alleen maar bepalen door de tellerstand op je GSM op nul te zetten op de dag dat je nieuwe maand ingaat.

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
jah.. maar dan heb je ook nog je sms'jes die je stuurt....

Verwijderd

Voor vragen over Telfort mail je me maar. Ik geef je helemaal gratis en voor nix 100% correct advies over deze provider!
Pagina: 1