Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
[rml][ tpl]in topic geen post reply knop maar geen slotje[/rml] nav hier maar verder.
toen ik het topic aan het tikken was stond deze er nog niet, maar wilde dat plaatje effe uploaden en dat duurt hier nu eenmaal eventjes
maar goed
toen ik het topic aan het tikken was stond deze er nog niet, maar wilde dat plaatje effe uploaden en dat duurt hier nu eenmaal eventjes
maar goed
Het is na een F5 of CTRL-F5 niet opgelost.Spider.007 schreef op 30 augustus 2004 @ 11:47:
ALs het na een refresh is opgelost lijkt het me een glitch; of kun je het reproduceren?
Confirmed. Ik had net hetzelfde na het editen van een posting.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Wat is eigenlijk het nu van de 'new-link' ? Als ik er op druk ga ik nl niet naar de laatste reply maar na een reply ergens in het midden oid. Of is dat juist de bedoeling
Dat is de bedoeling, dat zijn de repies die nieuw zijn sinds je vorige sessie
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Ok, duidelijkmoto-moi schreef op 30 augustus 2004 @ 12:51:
Dat is de bedoeling, dat zijn de repies die nieuw zijn sinds je vorige sessie
Om het nog maar eventjes te benadrukken: het gaat hier niet specifiek om de nieuwe "new"-functie. Het gaat hier om alle list_message-URL's..w03f schreef op 30 augustus 2004 @ 12:50:
Wat is eigenlijk het nu van de 'new-link' ? Als ik er op druk ga ik nl niet naar de laatste reply maar na een reply ergens in het midden oid. Of is dat juist de bedoeling
Is het ook de bedoeling dat de reply knop weg is wanneer je juist een bericht gepost hebt ?
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Na het editten van een bericht gebruik je ook de list-message url, wat Osiris dus zegt
Als je op "Last Post" klikt is de reply knop ook gedisabled
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.