---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Not a bug, just a change
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Voor mij is het verplaatsen van die mouse-over juist een ervaring waarin de useability verminderd wordt, blijkbaar wordt er toch een andersoortig forumgebruik/-gedrag voor die toepassing verwacht.
Kan degene die deze verandering heeft bedacht eens uitleg geven wat het idee erachter is? (en eventueel toch de wijziging naar de oude situatie in overweging nemen - blijkbaar ben ik niet de enige die er een beetje over struikelde).
Ben dus best wel benieuwd waarom deze change gedaan is
Tijd voor een nieuwe sig..
Signature
In de changelog staat dat het is ivm bookmarken, maar ik zou niet weten waarom dat een probleem geeft
Zoveel hand-oog coordinatie heb ik nou ook weer niet, als ik vervolgens ook nog eens links naar de datum moet kijken en dan weer naar rechts om te klikken.
Mss, is het idd een kwestie van wennen, maar voorlopig vind ik het irritant.
[ Voor 5% gewijzigd door Kramers op 30-08-2004 12:49 . Reden: brakke uitleg ]
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Ik pleit voor het herstellen van de oorspronkelijke opzet: laatste post op het topic veld aub. Of, een keuze in de prefs?
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Mijn boefje is liev!
Misschien zijn er meer, maar die vinden het niet nodig om hier te replyen
[ Voor 59% gewijzigd door nescafe op 30-08-2004 12:56 ]
* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans
Je bent de eerste volgens mij die dat vindnescafe schreef op 30 augustus 2004 @ 12:52:
* nescafe vindt het handig en logischer dat 'last poster' bij 'datum laatste post' staat
Tis opzich logisch maar als je het altijd veel gebruikt hebt is het nu een beetje onhandig denk ik.
[ Voor 12% gewijzigd door TwoR op 30-08-2004 12:54 ]
[ Voor 97% gewijzigd door JB op 30-08-2004 13:02 ]
Mijn boefje is liev!
* UTM eensch isKorakal schreef op 30 augustus 2004 @ 12:15:
Toch wil ik hier nog even op inhaken. Dingen die veranderd worden hebben in principe de bedoeling om de 'useability' te verhogen. Hiervoor worden dan bepaalde aannames gedaan, waar ik in dit specifieke geval toch wel benieuwd naar ben.
Voor mij is het verplaatsen van die mouse-over juist een ervaring waarin de useability verminderd wordt, blijkbaar wordt er toch een andersoortig forumgebruik/-gedrag voor die toepassing verwacht.
Kan degene die deze verandering heeft bedacht eens uitleg geven wat het idee erachter is? (en eventueel toch de wijziging naar de oude situatie in overweging nemen - blijkbaar ben ik niet de enige die er een beetje over struikelde).
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
[rml][ BUG] Titel topic bij bookmarken vanuit topiclist[/rml]
IE-users
[ Voor 6% gewijzigd door Erkens op 30-08-2004 13:28 ]
Ik ben zo gewend om met mouse-over bij de topictitel te kijken of er nieuwe posts zijn
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Die poll krijgt een 10000 tegen 5 resultaat voor het terugplaatsen van de alt tekst.Microkid schreef op 30 augustus 2004 @ 13:42:
Kunnen we niet een poll houden?
Poll: Title teksten terug op GoT
• Ja!
• Neuh...
Ook een poll maken? Klik hier
@verantwoordelijke devver: nee, ik wil je niet voor je schenen trappen, neem de tijd, maar pas het please wel aan
[ Voor 33% gewijzigd door RobIII op 30-08-2004 13:49 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
wmb is dit topic genoeg reden om het terug te zetten aangezien het gaat om 1 user die er problemen mee heeft zoals het was; en meerdere users die er problemen mee hebben zoals het nu is opgelost. Of kan een devver ons vertellen of dit wellicht veel werk is om terug te draaien?
---
Tijd voor een nieuwe sig..
uhKoffie schreef op 30 augustus 2004 @ 14:25:
* Koffie vind het ook wel vreemd dat zoiets voor 1 user wordt aangepast
volgens mij zegt spider.007 net iets heel anders.
Hij zegt meerdere mensen er problemen mee hebben zoals het 'nu' is, maar dat 1 persoon het nu goed vind.
* Outerspace is ook voor, om het weer terug te zetten zoals het was, alleen ik ga daar niet over. Ik hoop dat chem / acm / crisp en consorten het weer terug gaan zetten
* Outerspace interpreteerde het andersDarkX schreef op 30 augustus 2004 @ 14:32:
[...]
Volgens mij zegt koffie hetzelfde, dat hij het vreemd vind dat het verplaatst is naar de huidige vorm voor 1 user
[ Voor 24% gewijzigd door Outerspace op 30-08-2004 14:35 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Volgens mij zegt koffie hetzelfde, dat hij het vreemd vind dat het verplaatst is naar de huidige vorm voor 1 userouterspace schreef op 30 augustus 2004 @ 14:31:
[...]
uh
volgens mij zegt spider.007 net iets heel anders.
Hij zegt meerdere mensen er problemen mee hebben zoals het 'nu' is, maar dat 1 persoon het nu goed vind.
* Outerspace is ook voor, om het weer terug te zetten zoals het was, alleen ik ga daar niet over. Ik hoop dat chem / acm / crisp en consorten het weer terug gaan zetten
* crisp vind het vreemd dat er tijdens de testfase niemand over gevallen is, en nu opeens wel.Koffie schreef op 30 augustus 2004 @ 14:25:
* Koffie vind het ook wel vreemd dat zoiets voor 1 user wordt aangepast
Ik wil het best terugdraaien, maar zou vooral mijn collegea moderators in dit topic willen vragen om volgende keer toch eens wat moeite te nemen om mee te doen met de Beta-tests.
De BUG naar aanleiding van welke ik deze aanpassing heb gedaan is valide, en de datum is ook een logischere plaats voor de mouse-over. De mouse-over is enkel omdat er niet voldoende ruimte is in de layout om de lastposter naam op te nemen in de listing.
Intentionally left blank
Goh, echtLucske schreef op 30 augustus 2004 @ 14:49:
De title-teksten zijn er gewoon, alleen zijn ze verplaatst. Het gaat er niet om óf ze er zijn, maar wáár ze zijn.
Misschien ook wat regulars hier in betrekken?crisp schreef op 30 augustus 2004 @ 14:34:
maar zou vooral mijn collegea moderators in dit topic willen vragen om volgende keer toch eens wat moeite te nemen om mee te doen met de Beta-tests.
Jij was degene die de bookmark bug meldde. Nu wil ik je daar niet op aanvallen, je wist de gevolgen van een oplossing ook niet en een bug melden is natuurlijk goed, maar je kan natuurlijk net zo goed een IE bookmark maken terwijl je in het topic zelf zit. Lijkt mij ook logischer dan vanuit list_topics, aangezien je pas tijdens het lezen weet of het het bookmarken waard is.Lucske schreef op 30 augustus 2004 @ 14:49:
De title-teksten zijn er gewoon, alleen zijn ze verplaatst. Het gaat er niet om óf ze er zijn, maar wáár ze zijn.
Als jij geen problemen daarmee hebt, kan het terugzet worden en is iedereen blij.
[ Voor 3% gewijzigd door Voutloos op 30-08-2004 15:13 ]
{signature}
Jajaja, kan ik er iets aan doen dat ik foon krijg voor op op "verstuur bericht" druk?
@ Voutloos: welke bug meldde ik
[ Voor 22% gewijzigd door Luke! op 30-08-2004 15:15 ]
[rml]Lucske in "[ BUG] Titel topic bij bookmarken vanuit ..."[/rml]Lucske schreef op 30 augustus 2004 @ 15:14:
@ Voutloos: welke bug meldde ikVolgens mij vergis je je in persoon.
[ Voor 24% gewijzigd door Voutloos op 30-08-2004 15:18 ]
{signature}
Oh, dat. Dat had te maken met de titel die de bookmark kreeg, niet met de "title" on hover. Die reactie van Crisp over het verplaatsen had ik nog niet eens gezien & had ik ook niet specifiek om gevraagd, ik vroeg me laatst ook al af waar die hover was.
Woops, nu trap ik in die bug met de 'volgende pagina' links die niet zichtbaar zijn
Lucske: IE gebruikt blijkbaar, en wat mij betreft abusievelijk, de Title tag om een bookmark vanaf een link een naam te geven.
[ Voor 64% gewijzigd door CyBeR op 31-08-2004 00:24 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
En ik zal ook argumentatie geven
1. Je moet van de titel je muis naar rechts, naar de datum bewegen --> RSI
2. Het kan ff duren voordat je de juiste regel te pakken hebt bij het datum veld --> tijdverlies
Aan de betatests kan ik niet meedoen
Het is volgens mij een vrij simpele aanpassing, dus het lijkt me niet dat je nu uren voor niets hebt zitten devven crisp
Dit topic is gesloten.
![]()