Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[cfg] Dubbele <br> tag bij 1x enter (2 regels ipv 1 regel)

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Na de upgrade die vanochtend is uitgevoerd ( Upgrade van React naar 1.9.3 op maandag 30-8 ) heb ik volgens mij een bug gevonden.

Als ik begin bij een nieuwe alinea (nu dus) zie ik waar ik typ dat ik 1 regel heb overgeslagen. Post ik dit bericht dan zie ik echter dat er twee regels zijn overgeslagen. Als ik de post edit, zijn er 2 regels overgeslagen in het typvenster, wat er eerst dus 1 was. Ook bij preview veranderd die ene regel in twee regels.

Kan er naar gekeken worden, ik vind het hinderlijk :+.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

hmz, dat lijkt idd het geval

Ik ga het bekijken.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Bobje schreef op 30 augustus 2004 @ 11:32:
Na de upgrade die vanochtend is uitgevoerd ( Upgrade van React naar 1.9.3 op maandag 30-8 ) heb ik volgens mij een bug gevonden.

Als ik begin bij een nieuwe alinea (nu dus) zie ik waar ik typ dat ik 1 regel heb overgeslagen. Post ik dit bericht dan zie ik echter dat er twee regels zijn overgeslagen. Als ik de post edit, zijn er 2 regels overgeslagen in het typvenster, wat er eerst dus 1 was. Ook bij preview veranderd die ene regel in twee regels.

Kan er naar gekeken worden, ik vind het hinderlijk :+.
Ik dacht al, wat ziet mijn zelfgemaakte tabel er opeens raar uit :+ Is idd behoorlijk hinderlijk.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-11 23:50

Daniel

Kapitein NCC-1701
Het is een schimmig ding want ik krijg 3 witregels in ruil voor 1 enter

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Daniel schreef op 30 augustus 2004 @ 12:26:
Het is een schimmig ding want ik krijg 3 witregels in ruil voor 1 enter
React vind jou gewoon niet lief, je moet React aaien :*.

:+.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

crisp mag nog eens een poging wagen aan de rml_config die hij aangepast heeft, want daar zit het probleem in :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

chem schreef op 30 augustus 2004 @ 12:42:
crisp mag nog eens een poging wagen aan de rml_config die hij aangepast heeft, want daar zit het probleem in :)
Hmm, als ik een post bewerk, dan zie je idd tussen twee alinea's twee wit regels. Haal je een witregel weg, en je post het, dan blijft er een dubbele <br> tussen staan.

Dit klopt wel? I'am confused atm :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 14:00 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:21

crisp

Devver

Pixelated

vanavond eens kijken :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Ik weet dat op kicken de doodstraf staat, maar heb je al een idee waar het aan kan liggen crisp? Bij sommige topics en dan vooral bij die met tabellen is het behoorlijk irritant (lees: cellen die nogal ruim in hun jasje zitten).

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

nee, nog geen idee; ik heb vandaag de hele dag gewerkt, heb net gegeten, de vaat gedaan, koffie gedronken en zit nu net pas weer achter de PC...

Intentionally left blank

Verwijderd

crisp schreef op 30 augustus 2004 @ 21:59:
nee, nog geen idee; ik heb vandaag de hele dag gewerkt, heb net gegeten, de vaat gedaan, koffie gedronken en zit nu net pas weer achter de PC...
Dan heb ik je vorige posts verkeerd begrepen 8)7 Dacht dat je vanmiddag gewoon thuis zat. Excuses :> ;)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

fixed @ local

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.