I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Maar, als het werkt dan werkt het
Verwijderd
Het verbaast me dat hij uberhaupt boot..
Bij en nieuwe case zitten ook afstandhouders btw. Misschien die gebruiken?
Hmmm, ja van die bollingen waar die koperen afstandshouders erop geschroefd worden. Hij raakt niet "koud" met zijn achterkant mijn case aan, maar ligt als ware op die bollingen.jantje112 schreef op 30 augustus 2004 @ 10:05:
er zitten zeker wel verhogingen in? Op de plek waar schroefjes moeten? Die vervangen dan soms de busjes die meestal worden gebuikt.
Maar, als het werkt dan werkt het
Zelf vond ik het ook erg eng om het te doen. maarjah. Kan ik geen dunne
koperen ringen ervoor gebruiken?
Misschien zitten die bollingen erin om geen afstandhouders toe te passen, of dat echt zo is weet ik niet, want met afst. houders passen mijn aansluitingen niet door die "openingen".
[ Voor 17% gewijzigd door Lord_Salo op 30-08-2004 10:13 ]
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
Verwijderd
Je zou natuurlijk ook een stuk rubber of iets dergelijks onder je moederbord kunnen leggen zodat de kast niets meer kan geleiden. Dan wel een stuk rubber dat niet te dik is
Moet ik hiervoor naar een computerspeciaalzaak toe of kan ik ook bij Gamma / Karwei / Formido langs om ze te kopen?Microkid schreef op 30 augustus 2004 @ 10:12:
Liever nylon ringetjes, die geleiden niet.
Hey daar had ik niet aan gedacht hebt.Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 10:14:
Kan je niet de afstandhouders gebruiken en gewoon het plaatje ( Waar de externe aansluitingen op komen zoals jij zegt ) weg laten.. Zoals je het nu hebt moet je echt veranderen..
Maar raakt dan mijn airflow in mijn case niet in de war?
Ja dat klopt, de bollingen hebben de zelfde hoogte als die afst. houders.Door BredeP - Monday 30 August 2004 10:15
Waarschijnlijk zijn die afstandsbusjes ook dezelfde hoogte als die bollingen waar je over praat.
Betekend nu dat ik me zorgen maakte om niks? Of moet ik toch extra maatregel nemen voor het geval dat, zoals toch nylon ringen toepassen etc.
[ Voor 35% gewijzigd door Lord_Salo op 30-08-2004 10:22 ]
Verwijderd
Of het plaatje achterop de airflow beinvloed als je het weg haald ? LoLz, dit gaat mijn teverLord_Salo schreef op 30 augustus 2004 @ 10:18:
[...]
Hey daar had ik niet aan gedacht hebt.![]()
![]()
Maar raakt dan mijn airflow in mijn case niet in de war?
[...]
Ja dat klopt, de bollingen hebben de zelfde hoogte als die afst. houders.
Betekend nu dat ik me zorgen maakte om niks? Of moet ik toch extra maatregel nemen voor het geval dat, zoals toch nylon ringen toepassen etc.
Verwijderd
Ik had dezelfde constructie in een oude Qtec kast. Gewoon erop schroeven. Als 'ie het doet is er niets aan de hand.Lord_Salo schreef op 30 augustus 2004 @ 10:18:
Ja dat klopt, de bollingen hebben de zelfde hoogte als die afst. houders.
Aangezien het nu werkt en al je aansluitingen perfect passen zullen die bollingen gewoon prefab afstandsbussen zijn
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock