Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:15

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
Heeft een van de tweakers deze radio?

Afbeeldingslocatie: http://www.jvc.nl/images/photo/kd-sx997r.jpg

http://www.jvc.nl/product.php?id=KD-SX997R&catid=45

Zo ja wat zijn de ervaringen?

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:26
Ik heb zelf exact dezelfde. Ik heb hem inmiddels alweer dik een jaar, en niks meer dan lof voor deze autoradio. Hij doet precies waar hij goed in is en dat is mp3's afspelen! Zeer goede kwaliteit en het belangrijkste, snelle access tijden. Je merkt nauwelijks verschil tussen normale cd's en mp3's. Mijn eigen advies: KOPEN DAT DING!

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
renzo4000,

hij is momenteel in de aanbieding bij rondevries.nl dus vandaar de aandacht! :)
Toch een paar vraagjes:

Speelt ie ook VBR mp3's af?

Hoe zit dat met de AUX ingang voorop? Ik heb een Iriver IHP-120, die zit momenteel aangesloten aan mijn Sony via de achterzijde (2 tulip aansluitingen), kan ik die (met een andere kabel uiteraard) ook op de JVC aansluiten?

Wat is de tussenpauze van de nummers?

en de laatste: hoe laat ie de mp3tags zien? (1x scrollend of continu of is dat in te stellen?)

:)

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:28

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik heb het voorgaande model zonder aux ingang; maar mp3tags laat hij scrollend zien of gewoon stilstaand, afhankelijk van hoe je het hebt ingesteld.

Verwijderd

Magic666 schreef op 30 augustus 2004 @ 19:31:
renzo4000,

hij is momenteel in de aanbieding bij rondevries.nl dus vandaar de aandacht! :)
Toch een paar vraagjes:

Speelt ie ook VBR mp3's af?

Hoe zit dat met de AUX ingang voorop? Ik heb een Iriver IHP-120, die zit momenteel aangesloten aan mijn Sony via de achterzijde (2 tulip aansluitingen), kan ik die (met een andere kabel uiteraard) ook op de JVC aansluiten?

Wat is de tussenpauze van de nummers?

en de laatste: hoe laat ie de mp3tags zien? (1x scrollend of continu of is dat in te stellen?)

:)
Hoe heb je je Iriver aangesloten op je Sony autoradio?
Ik heb namelijk ook een IHP-120 en een Sony autoradio met 10-cd wisselaar.
Ik heb mijn Iriver geprobeerd op de bus aansluiting van de wisselaar (met rode en witte tulpstekker),maar dat was geen succes.
Zwak geluid,ook op vol volume,weinig hoge en lage tonen.
Of heb jij nog een aparte ingang voor je Iriver?

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
via de line out van de Iriver naar de aux in van de Sony (achter op de Sony zit een rode en witte tulip aansluiting).

De Sony (via source) op aux zetten en de Iriver aanzetten, de Iriver moet ik wel redelijk hard (+- stap 30 van de 40) zetten maar dat geweldig!

1 vraag over de JVC is dus opgelost, nu de rest nog ;)

• renzo4000
De vraag of hij VBR mp3 afspeelt moet ik jou het antwoord helaas verschuldigd blijven, dat heb ik nog nooit geprobeerd.

Via de aux ingang kan je elke willekeurig audiobron aansluiten (ik heb een keer mijn oude walkman erop getest, ging perfect!!!).

Zoals ik al zei is de tussenpauze nihil, nog minder dan een seconde. In tegenstelling wat je bij veel andere merken ziet als pioneer, sony, caliber etc.

Mp3 tags kan je op: artist name, title, dir title selecteren. Dus alle mogelijkheden

[ Voor 3% gewijzigd door renzo4000 op 30-08-2004 21:40 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
vbr is nog niet eens zo van belang omdat 99% van mijn mp3's cbr zijn ;)

Das mooi dat die aux ingang werkt! tussenpauze nihil, tags naar willekeur! De keus is gemaakt denk ik zo! :)

• renzo4000
Kijk anders nog even naar DIT topic met een aantal ervaringen. Ik zou idd maar niet twijfelen, je koopt gewoon een goed product met 3 jaar!! garantie(waar zie je dat nog). Suc6 met je aankoop iig.

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
die 3 jaar staat niet op de website vermeld, maar goed om te weten!
Bedankt voor de info iig!

wel een topic? hmmm dan heeft de search mij in de steek gelaten.....

edit: heb net 2 units besteld (1tje voor mijn vriendin d'r auto :))

[ Voor 18% gewijzigd door Magic666 op 30-08-2004 22:55 ]

Verwijderd

Magic666 schreef op 30 augustus 2004 @ 20:49:
via de line out van de Iriver naar de aux in van de Sony (achter op de Sony zit een rode en witte tulip aansluiting).

De Sony (via source) op aux zetten en de Iriver aanzetten, de Iriver moet ik wel redelijk hard (+- stap 30 van de 40) zetten maar dat geweldig!

1 vraag over de JVC is dus opgelost, nu de rest nog ;)
Als ik het goed begrijp heb jij dus een gewone aux-ingang ipv een wisselaar-ingang.
Dan zit daar dan toch verschil in.
Ik kan ook alleen maar schakelen tussen radio-cassette-wisselaar en heb geen aux mogelijkheid.
Ik zal wel eens bij Ron de Vries informeren (ik werk nl in Zwaag) of ik die wisselaar-ingang evengoed op een of andere manier voor mijn Iriver kan gebruiken.
Misschien met een converter oid.

• renzo4000
Bij de jvc heb je "en/en". Dus zowel een cdwisselaar ingang + aux ingang. :D

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
msmal,

ik heb inderdaad een gewone aux ingang op die Sony (al koop ik geen Sony autoradio meer!!) en dat werkt perfect. Vandaar mijn vraag of dat bij de JVC zo was en dat is zo dus: :)

je hebt, geloof ik, een converter in de vorm van een casettebandje maar of zoiets werkt weet ik niet.

Verwijderd

Zo'n cassette-adapter schijnt niet geweldig te zijn als ik de meningen van anderen mag geloven.
Bij Ron de Vries hadden ze wel een oplossing in de vorm van een apparaat waar je zo'n 3 Sony wisselaars en een externe bron kon aansluiten waaronder mijn Iriver.
Kostte €149,niet echt een optie,dan kun je net zo goed een nieuwe radio met aux-ingang kopen.
Het gaat dus niet lukken zonder een forse investering.
Nouja,jammer dan ,gebruik ik mijn Iriver maar niet in de auto.

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
toch is het wel erg lekker hoor die Iriver in de auto ;)

Mijn oude radio (Sony MP70, ook een mp3 model) begaf het vandaar de Iriver als extra mp3 mogelijkheid.

Maar nu die JVC komt gaat de Iriver voorlopig de auto niet in ;)
Pagina: 1