Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122206

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een vervanger voor mijn zware en te grote Nokia 3650. 8)7 Aangezien ik nogal nokia gericht ben, heb ik m'n zinnen gezet op een 6230. De 6230 heeft alles aan boord wat ik wil en is bovenal compact en licht. Ook het design kan me zeker bekoren. Maar bon, dat terzijde.

Ik heb m'n huidige gsm ook via ebay gekocht aan ongeveer de helft van de winkelprijs. Nu, dat zoek ik dus ook te doen bij de nieuwe aankoop. Aangezien het aanbod gsm's op ebay belgië & nederland nogal beperkt is, heb ik me gericht op de grote duitse ebay. Scherpe prijzen, nieuwe toestellen in overvloed, maar toch zit ik met een paar vraagjes. Ik heb al heel wat afgegoogled en ook op dit forum gezocht, maar nergens een echt topic te vinden over dit onderwerp.

- Hoe zit het met de menu-software? Nederlandstalig? --> zo nee, kan dat geüpdate worden?
- Hoe zit het met de handleiding? Engels is goed, maar duits zou niet echt lukken.

Zijn er mensen die ervaring hebben met het kopen van een GSM via ebay.de? Heeft iemand waardevolle tips waar ik op moet letten? aanraders, afraders?

Alvast bedankt!

Trouwens, als nieuwe gebruiker ben ik onder de indruk van jullie forum. Knap werk en behulpzame users! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:08
Welkom op Got! :)

Hoewel je post in het juiste sub-forum staat is het maybe slim om het nog eens te proberen in dit topic:

[rml]Nokia 6230 [ Deel 10 !!!][/rml]

Staat nu op 1032 posts dus zal snel dicht gaan en opvolger zal dan gemaakt gaan worden. Daar zitten veel gasten welke allemaal een 6230 hebben(hoe kan het ook anders met die titel :P )

Zelf heb ik wel eens wat gekocht via ebay, echter in Duitsland tot nu toe maar een ding, en dat was een digicam, ik kan je dus niet behulpzaam zijn om een of andere ebay winkle aan te kunnen wijzen, wat ik wel zou doen is zoeken naar een verkoper met flink wat feedback(zeker als verkoper)

Verder fijne foon, heb hem zelf nl. ook ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Cybersijp op 30-08-2004 00:32 ]

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-06 10:00

JoeBlack2k

I Love Hilary

- Software zla waarschijnlijk gewoon in het nederlands zijn (en engels)

maar kan altijd geupdate worden...

- handleiding zal in het duits en in het engels zijn

je kan altijd een pdf downloaden van nokia site

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82233

In principe is Nokia overal hetzelfde. Als je er eentje hier in de winkel haalt, kan je zonder problemen de taal op Duits, Engels, Turks en weet ik wat meer aanzetten.

En de handleiding kan je meestal wel downloaden in je eigen taal via Club Nokia of bij een Nokia-shop aanschaffen (je hebt toch al dik bespaard op de aanschaf van je toestel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Welke menutalen hebben jullie op je 6230?

Dus het zou wel te wagen zijn, via ebay.de?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:23
meestal kun je toch ook aan de aanbieder van de telefoon vragen welke talen in te stellen zijn en in welke talen de handleiding is? (tenzij je Duits niet zo best is natuurlijk!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
jobcohen schreef op 30 augustus 2004 @ 12:36:
meestal kun je toch ook aan de aanbieder van de telefoon vragen welke talen in te stellen zijn en in welke talen de handleiding is? (tenzij je Duits niet zo best is natuurlijk!)
De meesten weten het niet zeker omdat de gsm nieuw & ongebruikt is en ze dat zo willen houden. Dan vraag ik gewoonlijk achter de handleiding, als er een engelstalige bijzit ben ik tevreden.

Nederlandstalige menu is niet echt een must, maar het zou wel aardig zijn. Anders toch op z'n minst engelstalig.

Heeft er iemand ervaring met het kopen van een GSM via ebay duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:24
ik heb wel ooit geboden op een duitse 6230. Het opject ook gewonnen maar die kerel (verkoper) bleek een oplichter te zijn en hoefde ik het niet meer te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ghannes schreef op 30 augustus 2004 @ 13:44:
ik heb wel ooit geboden op een duitse 6230. Het opject ook gewonnen maar die kerel (verkoper) bleek een oplichter te zijn en hoefde ik het niet meer te kopen.
Hmm ja, die kans bestaat altijd natuurlijk. Maar ik ga enkel voor gewaardeerde verkopers met een degelijke feedbackhistorie op ebay. 100% ben je nooit, maar je kan jezelf toch al deels geruststellen.
Pagina: 1