Ik kreeg via een kennis te horen dat ze bij de belconcurrent(nooit van gehoord) een actie hadden met T630 voor niks en een KPN 22.50 voor 12.50 in de maand. Zelf heb ik voor een maand geleden bij de gsmstunter de T610 gehaald en ben er erg tevreden over. Ik wilde nu mijn vriendin ook zo'n ding aansmeren zodat wanneer ik thuis ben mooi haar lader kan gebruiken
. Daarnaast kan ze er natuurlijk ook nog mooi mee bellen want KPN is zo’n beetje de enige provider waarmee ze in de achterhoek kan bellen
Maar ik ken het bedrijf niet, dus ik vroeg me af als er mensen waren die het wel kenden. Ik zag dat ze wel gewoon bereikbaar zijn via de telefoon. Dus ik zat er al aan te denken om er morgen eens een belletje aan te wagen. Daarnaast zag ik dat het bedrijf wat er Inia is. Dat ken ik dan wel een van naam. Maar die handelden voornamelijk in kantoor artikelen en kassa’s. Dus iemand die er wat meer van weet gaarne, ik zal ook nog wel melden wanneer er mee gebeld heb.
Maar ik ken het bedrijf niet, dus ik vroeg me af als er mensen waren die het wel kenden. Ik zag dat ze wel gewoon bereikbaar zijn via de telefoon. Dus ik zat er al aan te denken om er morgen eens een belletje aan te wagen. Daarnaast zag ik dat het bedrijf wat er Inia is. Dat ken ik dan wel een van naam. Maar die handelden voornamelijk in kantoor artikelen en kassa’s. Dus iemand die er wat meer van weet gaarne, ik zal ook nog wel melden wanneer er mee gebeld heb.