[Outlook2k3] Map met persoonlijke mail ineens verdwenen

Pagina: 1
Acties:

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 21:27

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Topicstarter
Ik open net Outlook om m'n mail op te halen, en ineens is mijn map met persoonlijke mail verdwenen!! Hij staat ook niet in m'n Verwijderde items.

Ik heb onmiddellijk een kopie gemaakt van het PST bestand, zou er een manier zijn om de betreffende mailtjes weer terug te halen?
De laatste keer dat ik 'n backup van het bestand heb gemaakt is alweer een poosje geleden..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Een map binnen het .pst bestand ? Als je het .pst bestand opnieuw importeert, is dan de mail weer terug ?

Dit doe je door "Bestand > Importeren en Exporteren > Gegevens uit een ander programma of bestand importeren > Bestand met persoonlijke mappen (.pst)" te selecteren :) Anders ben ik bang dat de mailtjes er niet meer zijn :'(

Installeer ook SP1 voor Office 2003, voorzover je dit nog niet gedaan had :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
zoek eens naar een archive.pst.. waarschijnlijk is je outlook aan het autoarchiveren geslagen

A wise man's life is based around fuck you

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 21:27

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Topicstarter
auto-archiveren staat uit, en ik heb geprobeerd het PST bestand te importeren in Outlook Express, maar die ziet de betreffende map ook niet.

Wat ik inmiddels wel gevonden heb en uitgevoerd is (nadat ik een kopie had gemaakt) het bestand express corrupt te maken met een HEX-editor en vervolgens SCANPST te laten draaien. Die heeft nog wel e.e.a. kunnen terugvinden (gelukkig) maar niet alles.

http://techrepublic.com.com/5100-6270-5054599.html

Laatste backup van m'n PST was dus van juni, ik heb dus gelukkig nog veel weer kunnen herstellen, maar ik ben wel e.e.a. kwijt :(

Dus maar wat vaker backuppen :|

[ Voor 16% gewijzigd door CAP-Team op 30-08-2004 07:08 ]

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X