Staat nu op 2 overbodig
.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Hmm, kreeg een +1 Inzichtvol toe 'ie op +3 stond

Lever ze in bij mij 
Serieus: In drie posts 25 karmapunten weg. Ik snap er helemaal geen zak van, terwijl alledrie de posts nog wel redelijk werde beoordeeld (+2; +3 en de laatste staat nu op +1)
Vage shit hier...
Serieus: In drie posts 25 karmapunten weg. Ik snap er helemaal geen zak van, terwijl alledrie de posts nog wel redelijk werde beoordeeld (+2; +3 en de laatste staat nu op +1)
Vage shit hier...
Bericht hierboven
Misschien moet je met Femme maar 's gaan praten. Ik merkte onlangs ook dat Karma ook hard achteruitging, ondanks een +4 inzichtvol. 
Hier hoef je dat niet te zeggen, maar Floris weet dat waarschijnlijk beter dan wij.
Dessalniettemin, sorry.
Hier hoef je dat niet te zeggen, maar Floris weet dat waarschijnlijk beter dan wij.
Dessalniettemin, sorry.
Mijn karma mandje staat op 0, maar ik nam aan dat dat vanwege mijn lage activiteit deze week was. Maar jullie hebben het dus ook
Heb ik dan al jullie karma points gekregen 
Ik sta nu op 146 points,
maar waar hebben jullie ze voor nodig?
Ik sta nu op 146 points,
maar waar hebben jullie ze voor nodig?
Verwijderd
Karma puntjes heb je om je eigen post met meer dan het normale +1 te posten.
Als je er een beetje op let, t'word bijna net zoveel misbruikt als gebruikt.
Behalve dat de logica, van hoe je die punten precies opbouwt me compleet ontgaat (ik had er ooit 50 ofzo, zijn ineens weg) gebruiken zelfs de 'betere' posters het zelden en heb ik meerdere malen mensen gezien die em droog met +4 neer gooien.
Fact of life: aan het einde van de dag een +4 overhouden kun je alleen VERDIENEN door een GOEIE post neer te zetten. Zet je minder neer met een +4 dan eindigd het nog met een 1 of 0.
Oplossing is maximaal +2? nee, want dan heb je hetzelfde probleem, maar dan met +2, of erger denken mensen 'ach, is maar 1 puntje meer' waarna dus IEDEREEN +2 post...
Schaf het maar af..
Standaard +1. Meer? Moet je verdienen.
Als je er een beetje op let, t'word bijna net zoveel misbruikt als gebruikt.
Behalve dat de logica, van hoe je die punten precies opbouwt me compleet ontgaat (ik had er ooit 50 ofzo, zijn ineens weg) gebruiken zelfs de 'betere' posters het zelden en heb ik meerdere malen mensen gezien die em droog met +4 neer gooien.
Fact of life: aan het einde van de dag een +4 overhouden kun je alleen VERDIENEN door een GOEIE post neer te zetten. Zet je minder neer met een +4 dan eindigd het nog met een 1 of 0.
Oplossing is maximaal +2? nee, want dan heb je hetzelfde probleem, maar dan met +2, of erger denken mensen 'ach, is maar 1 puntje meer' waarna dus IEDEREEN +2 post...
Schaf het maar af..
Standaard +1. Meer? Moet je verdienen.
Ik zet 'm vaak al erg hoog in (+3) omdat ik een tijdje geleden schijtziek werd doordat ik een bijzonder waardevolle bijdrage in een draad na 36 uur nog steeds op ongemodereerd zag staan. Ik postte blijkbaar vaak in topic's die teveel niveau nodig hadden of te fundamenteel waren. Om dan toch nog een beetje vooruit te kunnen komen enz besloot ik het voor het modereren maar 's makkelijk te maken.
* Delerium realiseert zich dat hierboven wat arrogantie staat en zegt nu dus dat íe daarmee erg dom is. [img]"i/s/wink.gif\"[/img]
[edit], mensen die misbruik maken van het hoog posten (en dat valt echt op) zouden per definite niet meer op +3 en +4 mogen posten. Dat je op +4 kan posten lukt alleen als je ooit naar +4 geholpen ben, dat is een heel mooi systeem
en daarom ben ik bijzonder tegen +4 grappig.
* Delerium realiseert zich dat hierboven wat arrogantie staat en zegt nu dus dat íe daarmee erg dom is. [img]"i/s/wink.gif\"[/img]
[edit], mensen die misbruik maken van het hoog posten (en dat valt echt op) zouden per definite niet meer op +3 en +4 mogen posten. Dat je op +4 kan posten lukt alleen als je ooit naar +4 geholpen ben, dat is een heel mooi systeem
Ik weet wel hoe het werkt, en ik kan ook gewoon op +4 posten, geen enkel probleem.
Maar waar het mij om gaat is dan uiteindelijk de moderators toch beslissen, met +4 krijg je alleen maar gezever, met +3 wordt het meestal toch eerst een paar keer -1, alleen +2 is een beetje interessant.
Maar ja, ik haal mijn puntjes toch wel
Maar waar het mij om gaat is dan uiteindelijk de moderators toch beslissen, met +4 krijg je alleen maar gezever, met +3 wordt het meestal toch eerst een paar keer -1, alleen +2 is een beetje interessant.
Maar ja, ik haal mijn puntjes toch wel
Ik gebruik vaak +2. Idd voor als hij niet gemod wordt of, erger nog, onterecht omlaag gezet wordt.
Wel balen dat ik zaterdag geen puntjes had om op +2 te posten en dan net onterecht op 0 gezet wordt
Wel balen dat ik zaterdag geen puntjes had om op +2 te posten en dan net onterecht op 0 gezet wordt
Pagina: 1