Toon posts:

PES 3 doet het maar half

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met PES 3 en er zijn er al veel geweest maar ik kan mijn probleem niet terugvinden. Misschien weet iemand hier hoe ik dit probleem moet oplossen. Het probleem is als volgt:

Wanneer ik PES3 start dan gaat alles goed maar als ik eenmaal een wedstrijd start dan valt de pc uit en wordt die hele pc opnieuw opgestart! Ik heb al de nieuwste paches gedownload en ook de drivers voor mijn videokaart.

Systeemgegevens: win XP creative soundcard g-force 5500

Ik kan ook op geen enkele site het antwoord op mijn vraag vinden ---> behalve dan dat er problemen zijn geweest dat PES3 afsluit en terug gaat naar de desktop. Maar dit is bij mij dus niet het geval.

Graag hoop ik dat iemand het antwoord heeft want volgens iedereen is het een te gek spel!!! En dat wil ik ook nu ook weleens zien.

Alvast Bedankt

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:07
Heb je reboot on error al uitgezet? (Control Panel → System → Advanced → Settings knopje bij “Startup and Recovery” → “Automatically restart” uitzetten onder het kopje “System failure”)

Zo ja, heb je dit ook bij andere spellen? Anders ligt het misschien aan je computer die het niet trekt en om te beginnen kan je dan eens naar je voeding kijken of die het wel aan kan :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb dit alleen bij PES 3 dus dan moet de pc het toch gewoon aankunnen. Als je bijv. Doom 3 wel gewoon werkt en dat is volgens mij een veel zwaarder spel?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:07
Maar je computer reboot niet als je een spel opstart tenzij je die optie (zie vorige post, eerste deel) aanlaat of je computer het niet trekt. En aangezien je het alleen bij PES3 hebt zul je reboot on error waarschijnlijk nog aan hebben staan...

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Nee die had ik al een keer uitgezet en die staat nu nog steeds uit.

Misschien ligt het aan de patches 1102 en 1301 zijn nu geinstalleerd maar verder zijn er toch geen nieuwere?

by the way (En ook zonder de patches doet hij het ook niet)

Verwijderd

Bij mij schiet pes3 steeds naar de desktop terug, ik heb een vermoeden dat het bij mij aan sp2 ligt van win xp...

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Heb hetzelfde probleem gehad en meerdere personen in mijn omgeving ook
en dat is in alle gevallen opgelost door alleen patch 1102 te instaleren aangezien
patch 1301 juist dit soort problemen veroorzaakt. Suc6.
Pagina: 1