Toon posts:

4 inzichtvol voor iets overbodigs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
deze reactie

Staat momenteel op 4 (informatief), maar dat de poster nog nooit van de betreffende site had gehoord, lijkt me niet bepaald informatief :+
een 0 of een 1 moderatie lijkt me meer van toepassing :)

edit:
Topictitel is fout dus, het is informatief, niet inzichtvol.

edit2:
deze en deze child reactie, verdienen imho ook niet meer dan een 0 moderatie: Typisch gevalletje van "ja, ik ook!!!11".

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2004 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste tijd sta ik zowiezo versteld van de moderaties. Opmerkingen met compleet foutieve informatie worden stijl omhoog gemod, terwijl de wel relevante replies met moeite opgesteld geen punten krijgen.

Probeer vooral niet tegen de buzzwords van deze maand "innovatie" "browser" "standards" of onze bekende "microsoft" in te gaan met feiten ipv schoppende opmerkingen want je krijgt direct overbodig, overgewaardeerd of alles wat maar negatief is voor je kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Groot gelijk.

* Delerium gaat draad ff nalopen.

[edit]
* Delerium denkt dat het vakantietijd is.
Niet best gemodde draad, kan beter hier een baan zoeken ipv IRL.

[ Voor 47% gewijzigd door Delerium op 29-08-2004 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ik zit een beetje met die urls in het artikel zelf, en van sommige gebruikers. Niet al te lang geleden verkondigde Robin Vreuls dat het niet erg is om de praten over sites als Suprnova, "maar het direct linken naar zulke site is niet gewenst."

Reacties als:
oops is ondertitels.info geworden maar toch...
(http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1114105)

en
Laten we allemaal op die banners klikken daaro, zodat ie z'n advocaat kan betalen

www.Shareconnector.com
(http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1114149)

mogen wat mij betreft aangepast worden aangezien het hier om de url gaat in plaats van de site. Maar in het artikel zelf geeft Robin Vreuls zelf ook de urls naar Ondertitels.nl, Emule.nl en Releases4u.nl.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590