Toon posts:

Tornado GeForce2 iemand ervaringen? zeer goedkoop

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag deze videokaart bij www.mrcomputer.nl en was verbaasd over de lage prijs. Ik vroeg me af of iemand ervaringen met dit (vage?) merk heeft.

Tornado nVidia Ge-Force2 32Mb, 350MHz Ramdac + TV-out 319,00(ex btw) 374,82(in btw)

bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
hmm zat net nog ff verder te neusen op hun site en ik vraag me af of dit geen tikfout is en ze de mx bedoelen.
Verder hebben ze een hercules GF2 GTS met tvout ook voor erg weinig.
Hercules Prophet II Ge-Force2 GTS 32Mb tv-out bulk 445,00(ex) 522,87(in).

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:47
Dat kan niet zelfs mijn Herc MX was duurder |:(

Verwijderd

Tornado :?
Ik dacht dat die alleen modems maakten
Surfs up dude :P

Geen ervaring mee dus, sorry voor deze post

• thinkingaboutit
  • Laatst online: 18-11-2024
tsja...is dezelfde toko waar je een
Hercules Prophet II Ge-Force2 GTS 32Mb tv-out bulk voor 523 piek kan halen??!! :?

Om een of andere reden vertrouw ik de boel niet, maar als je nog even een aantal dagen (weken? maanden?) de tijd hebt om af te wachten kan je zien hoe het met een mede-tweaker genaamd Skoezie vergaat, welke deze geforce besteld heeft:
http://tweakers.net/shopsurvey.dsp?LeverancierID=866

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Lees ik daar mijn naam?! Tja, we merken het wel. Heb al even rondgeneusd en deze kaart bestaat dus gewoon wel, dus waarom zou het niet zo kunnen zijn. Als het een MX is gaat ie gewoon terug. Bewaar de mailtjes die ik van ze heb gekregen gewoon goed. Is ook bewijs en zal nu gelijk even een screenshot van die pagina maken. Mij maken ze niks... Misschien heeft deze firma wel een pallet vol met die zooi gekocht. Kun je wel een beetje stunten lijkt me.

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:02
Op donderdag 28 december 2000 13:33 schreef Skoezie het volgende:
Lees ik daar mijn naam?! Tja, we merken het wel. Heb al even rondgeneusd en deze kaart bestaat dus gewoon wel, dus waarom zou het niet zo kunnen zijn. Als het een MX is gaat ie gewoon terug. Bewaar de mailtjes die ik van ze heb gekregen gewoon goed. Is ook bewijs en zal nu gelijk even een screenshot van die pagina maken. Mij maken ze niks... Misschien heeft deze firma wel een pallet vol met die zooi gekocht. Kun je wel een beetje stunten lijkt me.
laat wat horen :)

This message was sent from a galaxy far, far away.

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Op donderdag 28 december 2000 13:33 schreef Skoezie het volgende:
Misschien heeft deze firma wel een pallet vol met die zooi gekocht. Kun je wel een beetje stunten lijkt me.
Eehhhmm :?

Die dingen gaan sowieso bijna per pallet volgens mij...kan de prijs echt niet zo ver drukken...

Maar succes, ik hoop dat je een goede Geforce 2 krijgt, en als het klopt veel meer van ons :)

• pjlgt
  • Niet online
Fijne mensen hierzo!!! Het zweet loopt me nu door de bilnaad door dat geouwehoer... ;)

Heb toch nog niks betaald, dus zie het probleem niet... >:)

• thinkingaboutit
ehehhehe, ach misschien heb je mazzel, Skoezie. Wow ik lees net dat de Asus V7700 eruit gaat ( http://tweakers.net/nieuws.dsp?ID=15061 )en men na dit jaar alleen de ultra en pro verkopen. Een van de reacties was ook wel aardig en misschien ook wel relevant voor Skoezie (ik hoop niet dat je flauw valt):+
"Wel grappig trouwens dat ik nu al meer dan 7 weken wacht op mijn GeForce2 GTS 32MB, hij is gewoon al heel lang niet meer leverbaar bij Hercules". ;)
Ben je nu aan het hopen dat het een Hercules geforce2MX is ipv een geforce2 GTS ? lol

• pjlgt
  • Niet online
Ik bedoel een MX kost 369 bij Funprice, scheelt dus 154 piek. GTS gaat eruit, (zie Asus) dus Hercules doet alle restpartijen goedkoop de deur uit. En een tikfout...
MX <--> GTS ??? Zelfs een blinde ziet dit verschil nog wel lijkt mij... Ik ben er nu flauw van. Stuur direct een mailtje... Zijn we er zo achter!!!

Verwijderd

'Prijzen zijn onder voorbehoud van technische- of typefouten.'

Bestellen onder rembours lijkt me vrij ongevaarlijk, maar je mag het pakket toch niet openmaken voor je betaald hebt? Dan lijkt het me vrij moeilijk om te zien of je nou een GTS of een MX hebt...

• pjlgt
  • Niet online
Even lief vragen wil nog wel eens helpen. *D

Verwijderd

Beetje druk (as in benelli m3 tactical gauge) ook >:)

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Erg verleidelijk die prijzen :9 maar ik wacht het nog even af.

Dit is geloof ik de website van die Tornado kaartjes.

EDIT: volgens mij is die Tornado Geforce2 een MX want die heeft een TV-out en de GTS niet.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Lynx
  • Laatst online: 19:47
Ik heb die zaak gebeld en "mrcomputer", Heeft mij verzekerd dat het wel ging om een GF2 GTS(tornado dus) kaart gebaseerd op nvidia reference design.

• thinkingaboutit
wow een geforce2 32mb met tv-out 375 piek!!!! :o
zeker eentje met 20ns geheugen? >:)

Ik zou bijna zeggen go for it en bestellen die hap en laat ons weten of het wat is, want zelf durf ik het niet ;)

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Bij Computerland ligt de MSI Geforce2 MX 32Mb + tvout in de schappen voor het luttele bedrag van 378 gulden. Kan je hem zo meenemen.

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ja maar dat is een MX en volgens MrComputer gaat het hier om een GTS (wat ik me nauwelijks kan voorstellen) dus dat scheelt wel :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Je hebt helemaal gelijk D3, las het te laat.Ik was mijn reply dan ook aan het aanpassen voordat ik jouw reply las :).

• pjlgt
  • Niet online
Had een mailtje gestuurd naar MrComputer met de vraag wat voor videoplank de Hercules is en dit is het antwoord wat ik kreeg.
Het is wel een GeForce2 GTS maar niet met DDR. Wilt u uw bestelling handhaven?
Heb dus, helaas, mijn order moeten cancellen. Damn :'(, weer verder zoeken naar een leuke videoplank...

• thinkingaboutit
ahhh ok...was ook te mooi om waar te zijn. Bedankt voor de terugkoppeling ;)

Verwijderd

Topicstarter
Tja het kon idd ook niet anders, maar goed wel irritant dat zo'n winkel niet gewoon zijn prijslijst netjes kan onderhouden.
Ik game gewoon leuk verder op m'n mxje.

mzzl

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
heuh... een gf2 gts met sdr geheugen? Ken dat wel :? Dat heb ik nog nooit gezien.
Pagina: 1