De PC van m'n ouders loopt vast bij het inloggen. Hij start normaal op totdat het inlog scherm te zien is met de namen. Hier begint ie al raar te doen en reageert slecht. Het is wel mogelijk om te proberen aan te melden, maar dan loopt ie helemaal vast. De muis werkt dan echter nog wel.
Laat je het inlogscherm een tijdje staan dan wordt ie zwart en is alleen de muis nog te zien en deze werkt ook nog. Net starte de PC nadat deze een minuut of 5 op zwart stond spontaan weer opnieuw op. Tot dat punt en dan loopt ie weer vast.
Heb geprobeert om in de veilige modus te komen. Door middel van F6 of F8 te gebruiken. Maar ik weet niet eens of WinXP nog wel een veilige modus heeft.
Iemand enig idee hoe ik weer in de PC kom zonder te formateren???
Laat je het inlogscherm een tijdje staan dan wordt ie zwart en is alleen de muis nog te zien en deze werkt ook nog. Net starte de PC nadat deze een minuut of 5 op zwart stond spontaan weer opnieuw op. Tot dat punt en dan loopt ie weer vast.
Heb geprobeert om in de veilige modus te komen. Door middel van F6 of F8 te gebruiken. Maar ik weet niet eens of WinXP nog wel een veilige modus heeft.
Iemand enig idee hoe ik weer in de PC kom zonder te formateren???