Heey, ik heb ook al zon zwart wit probleem!
Hieronder wat ik heb:
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tv
scart aansluiting naar s-video
asus radeon 9600 xt (http://nl.asus.com/prog/s...m=A9600%20XT/TVD&langs=10)
multi video in & tv out adaptor (tussen video kaart en tv out kabeltje)
pc
Wat heb ik al geprobeerd en werkt goed:
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tulp kabeltje aangesloten: video kaart--->multi video in & tv out adaptor--->tulp-->tv (werkt perfect)
tv en s-video/scart kabel getest met andere computer en videokaart (werkt perfect)
Wat heb ik nog meer geprobeerd en heeft helaas geen resultaten geboekt:
andere drivers geinstalleerd
orginele drivers geinstalleerd
nieuwe windows
pal gecontrolleerd en staat gewoon op Pal-B (alle andere ook geprobeerd)
stekker van antenne eruit gehaald
ipv het beeld clonen het beeld naast elkaar zetten
Conclusie:
Ik krijg gewoon beeld, alleen alles is in zwart wit helaas.
Heeft er iemand nog tips? Dingen die ik over het hoofd heb gezien?? Tv functioneerd perfect, kabeltje ook.
Enige wat nog twijfelachtig is is dus de drivers/instellingen en mn videokaart. Heb echt alles al 100x doorgenomen van mn instellingen, heb groups.google.com gebruikt etc etc maar kon echt niks vinden. PLEASE HELP
Hieronder wat ik heb:
Tv
scart aansluiting naar s-video
asus radeon 9600 xt (http://nl.asus.com/prog/s...m=A9600%20XT/TVD&langs=10)
multi video in & tv out adaptor (tussen video kaart en tv out kabeltje)
pc
Wat heb ik al geprobeerd en werkt goed:
Tulp kabeltje aangesloten: video kaart--->multi video in & tv out adaptor--->tulp-->tv (werkt perfect)
tv en s-video/scart kabel getest met andere computer en videokaart (werkt perfect)
Wat heb ik nog meer geprobeerd en heeft helaas geen resultaten geboekt:
andere drivers geinstalleerd
orginele drivers geinstalleerd
nieuwe windows
pal gecontrolleerd en staat gewoon op Pal-B (alle andere ook geprobeerd)
stekker van antenne eruit gehaald
ipv het beeld clonen het beeld naast elkaar zetten
Conclusie:
Ik krijg gewoon beeld, alleen alles is in zwart wit helaas.
Heeft er iemand nog tips? Dingen die ik over het hoofd heb gezien?? Tv functioneerd perfect, kabeltje ook.
Enige wat nog twijfelachtig is is dus de drivers/instellingen en mn videokaart. Heb echt alles al 100x doorgenomen van mn instellingen, heb groups.google.com gebruikt etc etc maar kon echt niks vinden. PLEASE HELP