MSN/Hotmail account pass gehacked/changed

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-07 22:30
Ik kan sinds gisteren niet meer op een van msn accounts komen. Volgens mij heeft iemand (die mijn pass weet) mij gehacked/pass veranderd.

Nu zijn er maar een paar mensen die mijn pass kunnen weten en nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om erachter te komen wie nou mijn msn/hotmail account's password veranderd heeft?! Zijn er uberhaupt proggie's die kunnen traceren van welk IP adres die hack/verandering komt?

Dus stel iemand heeft mijn pass veranderd en die woont in A-dam en ik bevind mij in Leeuwarden. Kan ik dan zien dat die change plaatsgevonden heeft in A-dam !?

Ik hoop echt dat ik diegene kan traceren, aangezien dat account vol met game-maatjes stond, en ik die nu dus kwijt ben :(

[ Voor 15% gewijzigd door cypress3d op 29-08-2004 21:52 ]

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Mjah.... ik zou me in eerste instantie niet al te druk maken. De reden hiervoor is dat MSN/Hotmail soms zo brak als de neten is. Ik heb ook al vaker de melding voor m'n neus gehad dat m'n wachtwoord niet klopte. Dikke onzin was dat; even later deed hij het wel weer.

Maar goed, het is ook niet ondenkbaar dat je account wel door een ander verkloot is.
Ben je misschien niet al te slim bezig geweest door vage bestanden te openen die je met mail of via messenger hebt gekregen?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dan zal je even contact op moeten nemen met MSN Hotmail Support :)

Ze zullen je niet de details vrijgeven vermoed ik. Je had die mensen gewoon je password niet moeten geven, dit is het risico van zoiets ....

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

probeer anders eens via je geheime vraag die je meot ingevuld hebben via je registratie je acount terug te krijgen door het passwoord weer terug te veranderen

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:40

Thandor

SilverStreak

Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 21:58:
probeer anders eens via je geheime vraag die je meot ingevuld hebben via je registratie je acount terug te krijgen door het passwoord weer terug te veranderen
De kans is groot dat de geheime vraag ook veranderd is.
Stuur gewoon een mail naar hotmail zelf en leg je probleem netjes uit. Misschien kunnen zij jouw helpen met het wachtwoord.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Helaas; ik denk niet dat we je hier mee kunnen helpen op GoT. De enige die de door jou bedoelde informatie heeft; is Microsoft. Het lijkt me erg sterk dat zij zich hier druk om zullen maken; maar een andere oplossing is er niet. Succes ermee!

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.