Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

6230 blijft hangen tijdens bluetooth connectie

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen met het volgende:

Middels mijn logitech DiNovo bluetooth dongle heb ik toen ik de 6230 kocht een bluetooth connectie kunnen opzetten. In 'my bluetooth places' staat de telefoon en haar functies prima aangegeven. Alles werkte, totdat ik (zonder aanleiding) problemen kreeg met het pcsuite icoon. Zodra ik deze activeer, vraagt m'n telefoon of ik de verbinding met de pc tot stand wil brengen en zodra ik op accept druk, blijft de telefoon 3-5 min hangen in het scherm 'connecting to [pcname]' en geeft de pc aan dat er reeds een verbinding totstand is gekomen. Na die 5 min komt de pc er ook achter dat het niet gaat werken en krijg ik de melding dat de bluetooth verbinding verbroken is.
Het rare is dat dit zich alleen voordoet bij de pcsuite verbinding. De rest van de functies, zoals audio-gateway werkt prima. Het resultaat van dit probleem is niet meer mijn outlook adresgegevens kan synchroniseren.
Heeft iemand dit probleem ook of al opgelost?

Wat is zelf ondernomen heb;

- nieuwe installatie win xp
- andere dongle geprobeerd
- firmware update van m'n telefoon
- factory settings terugzetten

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:31
Heb je (wat ik wel verwacht eigenlijk) de laatste versie van PC Suite?

Download vanaf www.nokia.com/pcsuite

Whoop!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

En deze vraag in het 6230 topic posten.

Verwijderd

dit kan beter in het grote 6230 topic
[rml]Nokia 6230 [ Deel 10 !!!][/rml]

Verwijderd

Topicstarter
marccom schreef op 29 augustus 2004 @ 21:15:
Heb je (wat ik wel verwacht eigenlijk) de laatste versie van PC Suite?

Download vanaf www.nokia.com/pcsuite
Je hebt toch eigenlijk geen pc suite nodig om deze verbinding tot stand te brengen? Zonder PC suite zou de functie ook verbinding moeten kunnen maken met je telefoon? Klopt dit?

en Ja ik had hem idd beter kunnen posten in het 6230 deel 10 forum, maar dat zag ik te laat en kan dus nu niet meer .. double post...

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:31
Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 22:30:
[...]

Je hebt toch eigenlijk geen pc suite nodig om deze verbinding tot stand te brengen? Zonder PC suite zou de functie ook verbinding moeten kunnen maken met je telefoon? Klopt dit?
...
Met pc suite heb je meer mogelijkheden, als ik pcsuite niet installeer kan ik eigenlijk niks met mn 6610i. Als ik het wel installeer kan ik hem als modem gebruiken (of ik dat ooit doe :+ ), de telefoonnummers/smsjes beheren, foto's kopieren, de agenda synchroniseren etc.

Op mijn tel zit geen bt, maar lijkt me dat je dat wel kunt gebruiken voor Windows/andere software, maar als daar t probleem zit, probeer de nieuwste PC Suite versie eens?

Whoop!

Verwijderd

Topicstarter
Het maakt niets uit of ik een nieuwe versie installeer. Ik denk eerlijk gezegd dat het meer in m'n telefoon zit. Maar hoe ik dit verder zou moeten aanpakken weet ik niet.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit past prima in het grote 6230-topic ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.