Toon posts:

[XP] Windows Movie Maker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb de laatste tijd veel problemen met Windows Movie Maker (WMM) Bij veel filmpjes die ik wil aanklikken, verplaatsen of bewerken krijgt ik het nogal irritante windows xp venster van "Niet verzenden" enzz... Je kent het wel. Ik heb geprobeerd om de codexs enzz opnieuw te installeren, maar dit hielp niet. Verder WMM map laten vervangen door die van iemand anders. Werkt ook niet. Nou ik dacht dan ga ik hem gewoon opnieuw installeren, want dit wordt ook niks meer. Maar hij staat niet bij de software lijst en ook niet in de optie "Windows onderdelen toevoegen of verwijderen". In de map WMM staat ook geen UnInstall bestand, en als ik die map verwijder herkent hij bij Windows Update nog geen nieuwe installatie, zodat ik hem weer kan installeren. Weet iemand hoe ik mijn WMM 2 opnieuw kan installeren???

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
"Niet verzenden" enzzz...
zegt een beetje weinig. Je kan WMM downloaden als onderdeel van SP2, dus dit opnieuw installeren :) Windows XP Movie Maker 2.1

Als je de Nederlandse versie hebt, of SP2 nog niet wil installeren kijk dan in de Windows Update Catalogus

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Euhm, ik wil SP 2 nog niet installeren, heb er niet echt veel goede dingen over gehoord, dus ik wil daar nog effe mee wachten.

En bij de Windows Update Catalogus staat niks over WMM bij, kan er niks van kiezen. Iemand anders nog een idee om WMM 2.0 gewoon opnieuw te installeren?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kijk eens in je C:\Windows\Inf\ naar mm20.inf en mm20ex.inf en rechtsclick er eens op en kies eens voor 'Install'? :)

Is er verder iets te vinden (aan DLL's bv.) in de DrWatson log die er gecreeerd wordt? :)

Verwijderd

Topicstarter
Dank, hij is opnieuw geinstalleerd en voorlopig nog geen problemen tegen gekomen... :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou effe correctie, werkt nog niet... helaas, ik krijg nog steeds de foutmeldingen van WMM. Dat je een XP rapport moet verzenden, vind het erg jammer, iemand nog een idee?
Pagina: 1