Toon posts:

Mijn PC draait geen flash meer...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

ik zit met het probleem dat mijn PC geen Flash animaties meer wil draaien. Als ik op de site van Macromedia kom om een player te downloaden geeft dat ook weinig succes.
Ik heb al een aantal keren geprobeerd om de player te installeren en het flash bestand rechtstreeks te openen. Wie o wie kan mij helpen met dit probleem?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ben je als Administrator ingelogd?

Welke browser gebruik je ? Op welk OS?

Wat heb je exact al geprobeerd en waar liep je tegen aan ? Foutmeldingen, zoals in de event viewer of misschien bij het openen van het .swf'je ....

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit is weer dubbelpost, ook weer niet de bedoeling he: Mijn PC draait geen flash meer.../

Je had je andere topic moeten laten verplaatsen eventueel. ;)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst mijn verontschuldigingen voor het niet in acht nemen van de geldige regels van dit . toch wel handige, forum...

Mijn OS is XP pro en browser is IE6. Heb al eens wat gehoord over firewall ed maar ik heb ZoneAlarm al eens uitgezet en dat heeft ook niet geholpen. Ik heb ook eens iets gehoord over een reactiveer programmaatje maar die heb ik tot nog niet kunne vinden

Verwijderd

Topicstarter
Oja, foutmeldingen heb ik ook niet gekregen

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:09

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Wanneer je met behulp van spybot search & destroy onderdeel BHO's de registratie van macromedia weghaalt zal de browser zelf zien dat je geen flash hebt en de boel weer installeren. Probeer dat eens. Mocht dat niet lukken dan kun je als symptoomontwijkend gedrag ook altijd nog het flashbestandje direct openen in het programma irfanview eventueel na install van de extra plugins die ook op die site staan (weet niet meer zeker of de standaarinstall al wel flash kan afspelen, maar met de plugins kan het zeker)

edit:
met het knopje Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif kun je je eigen bericht aanpassen zodat je niet twee berichtjes onder elkaar krijgt. Met het icoontje Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif links bovenin kun je een topicreport maken waarin je een modje vraagt je topictitel even conform de regeltjes aan te passen naar bijvoorbeeld [XPPro] [IE6] Flasplayer werkt niet en reinstall lukt niet.

[ Voor 52% gewijzigd door hufkes op 29-08-2004 21:18 ]

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 21:12:
Oja, foutmeldingen heb ik ook niet gekregen
als je iets wilt toevoegen aan je bericht terwijl je de laatste poster bent in het topic; kun je gebruik maken van de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gifeditbutton :)
Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 19:58:
Hallo

ik zit met het probleem dat mijn PC geen Flash animaties meer wil draaien. Als ik op de site van Macromedia kom om een player te downloaden geeft dat ook weinig succes.
Ik heb al een aantal keren geprobeerd om de player te installeren en het flash bestand rechtstreeks te openen. Wie o wie kan mij helpen met dit probleem?
"geeft dat ook weinig succes" :? Hoezo niet? Krijg je een foutmelding? Start de installatie niet? Wees eens wat uitgebreider in je omschrijvingen want hier kunnen we helemaal niets mee?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
De player is wel succesvol geïnstalleerd dus ?
Bestanden zijn .swf o.i.d? Al eens in "Configuratiescherm > Mapopties > Bestandstypen" gekeken wat daar de bestandsassociatie is?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:44

Wildfire

Joy to the world!

^^ kick omdat een kennis met een soortgelijk probleem zit ^^

Volgens de softwarelijst van Windows XP was Flash wel geïnstalleerd, maar in de browser (IE èn Firefox) werd 'ie niet gedetecteerd. IncrediMail begon ook al te zeuren dat er geen Flash was.

IncrediMail stuurt IE door naar een Macromedia Flash installatiesite die Flash automatisch zou moeten installeren, maar dat lukt dus niet. Er komt nog geeneens zo'n ActiveX balkje die om installatie vraagt. Ik heb ook geprobeerd te installeren via Macromedia's normale Flash install site, maar dat werkt ook niet. De stand-alone installer doet ook niet bijster veel.

Ik heb geprobeerd:

1) In Spyware Blaster gecontroleerd of de Flash killbit aan stond (was niet zo);
2) IE Alle veiligheidsettings op allerlaagst gezet (hielp niet);
3) In Hitman Pro browserextensies en installatie op afroep gechecked (beide waren toegestaan);
4) Macromedia's Flash Uninstaller (hielp ook niet, Flash wou nog steeds niet installeren

En ja, de betreffende user heeft admin rechten.

Het mòet ergens een instelling zijn, onder een andere useraccount op dezelfde PC werkt Flash namelijk wel. En op de andere PC van mijn kennis is hetzelfde probleem. Het probleem is op beide PC's ontstaan nadat ik onlangs een uitgebreide spy- en adware removal heb gedraaid (SmitFraud removal utility en alles van Hitman Pro (op de virusscanners in Hitman Pro na dan)). Dus iets moet een bepaalde setting hebben gewijzigd, maar wat?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:44

Wildfire

Joy to the world!

^^ kickje ^^

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1