Toon posts:

Sony Z600 TEK - Bios password

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Mn zusje heeft op mn Sony Z600 TEK (700mhz) een password gezet vanwege een aantal redenen, het grote probleem is nu dat ze zelf niet eens meer weet wat het password is. Het is een system password dus ik kan er helemaal nix meer mee.

Ik heb zojuist het laptopje open gemaakt alleen ik kan niet vinden waar de batterij zit om de bios te resetten..

Heeft iemand meer informatie voor mij over hoe het batterijtje in een laptop er uit ziet en waar die zich ongeveer moet bevinden want ik ben alleen bekend met de hardware van een desktop pc.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Mike

Verwijderd

zoek is op Google op het type notebook, daar vindt je vast meer info

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem contact op met Sony Support :) Dit is een grijs gebied en dat hebben we liever niet (als naslag) op GoT. Misschien heb je geen kwade bedoelingen, maar dat kunnen we niet controleren.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:20
Je kunt 't beste Sony even bellen (zie Sony.nl) want laptops en passwd's liggen hier nogal gevoelig; er wordt flik wat af gejat aan laptops en er zit dan ook vaak niet voor niets een passwd op. Niet dat ik jou ervan beschuldig of iets dergelijks maar dit i.v.m. één lijn trekken. Overigens zit je in PMG sowieso verkeerd met laptop vragen, daarvoor moet je in CSL zijn :)

Wanneer Sony je niet kan helpen, kleed je vraag dan anders in (b.v. "Batterijtje is leeg en moet vervangen worden, waar zit 'ie?" O-) en dan ook in het juiste subforum.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Abbadon
Anders doe ik even spuit11 zijn :P

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je doet er wel lang over :P

• Abbadon
Stond in underclocked energiezuinige modus, vandaar 8)7

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.