Oke, ik schrijf dit hele bericht nu opnieuw, omdat niemand erop reageerde, misschien was mn verhaal te lang. Hier in het kort.
Laptop: Toshiba Satelite (SP20-604)
Eerste kaartje crashde hij op: PA3171U-1MPC
Toshiba gebeld, zegt dit kaartje moet je hebben: PA3298U-1MPC
Besteld bij een andere winkel. Op de doos staat idd PA3298U-1MPC, maar ook:
This kit includes the Toshiba Wireless Lan Mini Pci card which is approved As "PA3297U-1MPC"
Op het kaartje in de doos staat: PA3297U-1MPC
Volgens mij is het dan ook een PA3297U-1MPC
De aansluiting van het kaartje komt volgens mij niet overeen met de laptop aansluiting (kaartje mist een inhamming?).
Toshiba gebeld: Product Manager zegt dat er soms gewisseld word met die nummers, maar dat dit kaartje er zeker in moet.
Nu is mijn vraag eigenlijk of het klopt wat Toshiba zegt? Er is een hele kleine kans (naar mijn idee) dat ik iets fout deed en kaartje toch moet passen. Kan het me niet voorstellen, maar goed.
Laptop: Toshiba Satelite (SP20-604)
Eerste kaartje crashde hij op: PA3171U-1MPC
Toshiba gebeld, zegt dit kaartje moet je hebben: PA3298U-1MPC
Besteld bij een andere winkel. Op de doos staat idd PA3298U-1MPC, maar ook:
This kit includes the Toshiba Wireless Lan Mini Pci card which is approved As "PA3297U-1MPC"
Op het kaartje in de doos staat: PA3297U-1MPC
Volgens mij is het dan ook een PA3297U-1MPC
De aansluiting van het kaartje komt volgens mij niet overeen met de laptop aansluiting (kaartje mist een inhamming?).
Toshiba gebeld: Product Manager zegt dat er soms gewisseld word met die nummers, maar dat dit kaartje er zeker in moet.
Nu is mijn vraag eigenlijk of het klopt wat Toshiba zegt? Er is een hele kleine kans (naar mijn idee) dat ik iets fout deed en kaartje toch moet passen. Kan het me niet voorstellen, maar goed.
[ Voor 73% gewijzigd door dixon op 31-08-2004 14:24 ]
Wat een onzin..