[keuze] gforce 5700 128mb vs radeon 9600 256mb

Pagina: 1
Acties:

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:27

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Topicstarter
Hi allen,

Ik heb allereerst de search zogoed mogelijk doorgespit, veel reviews gelezen enz. maar nog steeds twijfel ik tussen deze kaarten.

Ik heb al vernomen dat de extra 128mb op dit moment nog geen (tot nauwelijks) nut heeft en dat het zelfs prestatiekracht verliest tegenover een 128mb kaart.

Ik twijfel tussen deze kaarten omdat de prijs tussen beiden (bij de geen waar ik m wil halen) maar 10 euro verschilt dus het op zich niet zoveel uitmaakt welke t wordt.
Ik ben van plan om voornamelijk, ong de hele adobe serie en macromedia serie ermee te draaien alsook 3dmax. ATI kaarten zouden iets beter overweg kunnen met 2d applicaties.
Gamen is niet super belangrijk maar iedereen houdt van een lekkere framerate en mooie plaatjes ;) , ik wil er wel een tijdje mee vooruit kunnen.

Iemand advies, t liefst alleen tussen deze kaarten!

Verwijderd

Geef 40 euro meer uit en koop een 9800 pro.

Als dit niet lukt, ga voor een 9600 pro ipv de 9600 256 mb.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Een 9600 Pro zoals noz al zegt is zeker een goede keuze.... DX9 op zeer goede framerates afhankelijk van de instellingen..ik zou niet de 9600 Non Pro nemen.. op zich verschilt die niet veel van de 9600 Pro maar... wel een verschil dat je zal merken :)

There is no place like ::1